کد خبر: 28465 A

اسپایک لی به جای استن لی در کام مرگ!

اسپایک لی به جای استن لی در کام مرگ!

گاف روزنامه نیوزلندی اسپایک لی را به کام مرگ فرستاد.

ایران آرت: یک روزنامه نیوزلندی در گافی عجیب در خبر فوت خالق دنیای مارول به جای درج نام استن لی، از مرگ اسپایک لی فیلمنامه نویس، کارگردان و تهیه کننده آمریکایی خبر داد.

به گزارش مهر، روزنامه نیوزلندی "گیزبورن هرالد - Gisborne Herald" این سوتی عجیب را در شماره دیروز خود یعنی سه شنبه ۱۳ نوامبر (۲۲ آبان) داد و با درج نام اسپایک لی در کنار تصویر استن لی خبر مرگ او را اعلام کرد.

این اشتباه به سرعت توسط کاربران توئیتر دست گرفته شد و فضای مجازی را در بر گرفت و حتی تا رسانه هایی چون فاکس نیوز و هافینگتون پست هم پیش رفت تا جایی که اسپایک لی در اکانت اینستاگرام خود با لحنی طعنه آمیز به آن اشاره و از سلامتی خود خبر داد.

اسپایک لی ۶۱ ساله و خالق فیلم "نژادپرست سیاه"(۲۰۱۸) در صفحه خود نوشت: "خدا استن لی را بیامرزد. من؟ نه هنوز! و این یک حقیقت است به اسم: همچنان زنده ام و در حال تقلا!"

مسئولان گیزبورن هرالد که یکی از چهار روزنامه مستقل نیوزلند است بعد از اطلاع یافتن از این سوتی در وبسایت اینترنتی خود از صدور عذرخواهی سر باز زده و به نوشتن گزارشی از آن در نسخه کاغذی خود بسنده کردند.

استن لی نویسنده، ناشر، بازیگر و خالق بسیاری از شخصیت های ابرقهرمان دنیای مارول همچون مرد عنکبوتی، هالک، ثور، مرد آهنی و مردان ایکس، دوشنبه ۱۲ نوامبر (۲۱ آبان) در ۹۵ سالگی در لس آنجلس آمریکا درگذشت.

استن لی اسپایک لی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین