کد خبر: 28512 A

ستاره فیلم "سیندرلا" در نقشی جدید

ستاره فیلم "سیندرلا" در نقشی جدید

اقتباسی از اثر "ربه‌کا" با حضور بازیگر نقش اصلی فیلم "سیندرلا" ساخته می‌شود.

ایران آرت: نت‌فلیکس و کمپانی انگلیسی "Working Title" در حال کار روی نسخه‌ای جدید و بازسازی شده از یکی از محبوب‌ترین قصه های راز آلود ادبیات جهان یعنی "ربه‌کا" هستند.

با اعلام این ۲ کمپانی مشخص شده است که لیلی جیمز، ستاره فیلم "سیندرلا" (۲۰۱۵) و آرمی همر بازیگر و نامزد جایزه گلدن گلوب برای فیلم "من را با نامت صدا کن" (۲۰۱۷) در این بازسازی نقش آفرینی خواهند کرد.

به گزارش مهر، "ربه‌کا" عنوان رمانی انگلیسی به سبک جنایی و معمایی از دافنه دوموریه است که اولین بار در اواخر دهه ۳۰ میلادی منتشر شد. ربه‌کا داستان زن جوانی است که با مردی ثروتمند آشنا شده و به قصر او به نام ماندرلی در کرانه دریا پا می گذارد. سیر داستان با فاش شدن ماجرای ربه‌کا، همسر قبلی مرد ثروتمند و نحوه اسرارآمیز مرگش دچار پیچیدگی شده و ماندرلی را در تسخیر روح او نشان می دهد.

بن ویتلی کارگردان کار است و جین گلدمن، فیلمنامه نویس آثاری چون مجموعه فیلم های "کینگزمن"، "مردان ایکس: کلاس اول" (۲۰۱۱) و زن سیاه‌پوش" (۲۰۱۲)، کار نوشتن اقتباس سینمایی آن را بر اساس رمان بر عهده دارد.

مشهورترین اقتباس سینمایی رمان ربه‌کا، فیلم "ربه‌کا" (۱۹۴۰) به کارگردانی آلفرد هیچکاک و تهیه‌کنندگی دیوید سلزنیک است که جوایز اسکار بهترین فیلم و بهترین فیلمبرداری آن سال را از آن خود کرد. سر لارنس الیویه، جوان فانتین و جودیت اندرسون نقش‌های اصلی را در آن فیلم بازی کردند.

سیندرلا آرمی همر ربه کا لیلی جیمز دافنه دوموریه
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین