کد خبر: 28649 A

پیمان قاسم‌خانی بار دیگر در سن پطرزبورگ

پیمان قاسم‌خانی بار دیگر در سن پطرزبورگ

حمید اعتباریان از ساخت "سن پطرزبورگ ۲" بر اساس فیلمنامه ای از پیمان قاسم‌خانی در سال آینده خبر داد

ایران آرت: حمید اعتباریان، تهیه‌کننده فیلم "ماساچوست" به کارگردانی محمدحسین لطیفی درباره زمان ساخت این اثر سینمایی به خبرگزاری مهر گفت: با توجه به اینکه این روزها اکثر بازیگران یا مشغول ایفای نقش در دیگر پروژه ها و یا خارج از کشور هستند هنوز موفق به عقد قرارداد با بازیگران نشده ایم، با این وجود فیلمنامه را به چند بازیگر داده ایم که بخوانند و در صورت تمایل آنها به ایفای نقش، بلافاصه "ماساچوست" را در تهران کلید می زنیم و همه سکانس های آن را در تهران فیلمبرداری می کنیم.

وی افزود: "ماساچوست" هم مانند "سن پطرزبورگ" که پیشتر تهیه کرده بودم، اثری شیرین است و قصه ای متفاوت و باکلاس را روایت می کند.

اعتباریان با اشاره به دیگر فعالیت هایش عنوان کرد: در رایزنی هایی که با پیمان قاسم خانی داشته ام، این قول را از او گرفته ام که بعد از عید شروع به نگارش "سن پطرزبورگ ۲" کند تا بتوانیم اواخر بهار و تابستان سال بعد این فیلم را بسازیم.

این تهیه کننده در پایان با بیان اینکه قصه "سن پطرزبورگ ۲" در ادامه قسمت نخست آن است، بیان کرد: کارگردان هنوز مشخص نیست اما طبق صحبت هایی که با پیمان قاسم‌خانی کرده ایم، قرار است او ضمن نگارش فیلمنامه در این اثر به ایفای نقش هم بپردازد.

پیمان قاسم خانی سن پترزبورگ حمید اعتباریان سن پطرزبورگ 2
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین