کد خبر: 28751 A

رقابت فیلم‌های ابرقهرمانی در اسکار ۲۰۱۹

رقابت فیلم‌های ابرقهرمانی در اسکار ۲۰۱۹

فیلم "ددپول ۲" در شاخه‌های مختلف وارد رقابت اسکار خواهد شد.

ایران آرت: نزدیک به سه ماه تا ۹۱مین مراسم اسکار باقیست و استودیوهای فیلمسازی هالیوود سخت در تلاشند رأی اعضای آکادمی را به دست آورند. یکی از این استودیوها فاکس قرن بیستم است که به تازگی فهرست آثار پیشنهادی خود برای اسکار را عرضه کرده و در کمال تعجب "ددپول ۲" را در چندین شاخه جا داده است.

به گزارش سی نما، مهمترین و غافلگیرکننده‌ترین بخشی که فاکس قرن بیستم امسال با "ددپول ۲" در آن قصد رقابت دارد جایزه‌ی بهترین فیلم سال آکادمی است. پس از "پلنگ سیاه" مارول، این دومین فیلم ابرقهرمانی است که به آکادمی پیشنهاد می‌شود. هرچند آکادمی گاهی فیلم‌های ابرقهرمانی را تحویل می‌گیرد اما به نظر نمی‌رسد که آن‌ها امسال "ددپول ۲" را نامزد دریافت جایزه کنند.

اما بخش بهترین فیلم سال تنها جایزه‌ای نیست که فاکس قرن بیستم "ددپول ۲" را برای نامزدی در آن پیشنهاد می‌دهد. استودیو در شاخه‌های بهترین بازیگر مرد (رایان رینولدز)، بهترین فیلمنامه‌ی اوریجینال (رت ریز، پل ورنیک، و رایان رینولدز)، بهترین بازیگر زن نقش مکمل (مورینا باکارین، زیزی بیتس، لزلی اوگامز، برایانا هیلدبرند)، بهترین کارگردانی (دیوید لیچ)، بهترین بازیگر مرد نقش مکمل (جاش برولین، جولیان دنسیون، تی. جی. میلر، کاران سونی، جک کسی)، بهترین فیلمبرداری (جاناتان سلا)، بهترین طراحی تولید (دیوید شونمان، سندی واکر)، بهترین تدوین، بهترین طراحی لباس، بهترین گریم، بهترین موسیقی متن، بهتری جلوه‌های ویژه، بهترین تدوین صدا، و بهترین صداگذاری نیز فیلم را شایسته نامزدی می‌داند.

فاکس نسخه‌ی محدود "ددپول ۲" را با درجه‌ی سنی پایین‌تر (PG-13) و تحت نام "روزی روزگاری ددپول" (Once Upon A Deadpool) را ماه آینده میلادی به مدت دو هفته اکران می‌کند. ورنیک نویسنده‌ی فیلم در مصاحبه با اسلش‌فیلم در مورد این نسخه از فیلم می‌گوید بازیگران و عوامل فیلم اخیراً صحنه‌های جدیدی برای کات جدید فیلم فیلمبرداری کرده‌اند.

اسکار نود و یکم در تاریخ ۲۴ فوریه ۲۰۱۹ از شبکه ABC پخش می‌شود.

 

اسکار پلنگ سیاه اسکار 2019 فیلم ابرقهرمانی ددپول 2
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین