کد خبر: 28783 A

رکوردشکنی نیکول کیدمن و ستاره "بازی تاج و تخت"

رکوردشکنی نیکول کیدمن و ستاره "بازی تاج و تخت"

فیلم "آکوامن" با بازی نیکول کیدمن و جیسون موموآ رکورد پیش‌فروش بلیت در ۲۴ ساعت اول را شکست.

ایران آرت: فیلم "آکوامن" (Aquaman) به کارگردانی "جیمز وان" رکورد پیش‌فروش بلیت در ۲۴ ساعت اولیه را شکست. براساس گزارش حساب توئیتر Fandango، فیلم "آکوامن" آمار پیش‌فروش "ونوم" را پشت سر گذاشته، فیلمی که اعلام شده بود رکورد فروش بلیت "محافظین کهکشان ۲"، "مرد-عنکبوتی: بازگشت به خانه"، و "مرد-مورچه‌ای و زنبورک" در ۲۴ ساعت اول را شکسته است.

به گزارش سی نما، علاوه بر این، "آکوامن" طبق آخرین آمارها رکورد فروش بلیت از طریق "اتم تیکتس" در ۲۴ ساعت نخست را نیز جابجا کرده است. این رکورد پیش از این در اختیار فیلم "انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت" استودیوی مارول بود. گفتنی است که رکورد پیش‌فروش بلیت همیشه به معنای عملکرد موفق در گیشه نیست، اما یکی از عوامل مهم آن به شمار می‌رود.

فیلم "ونوم" سونی در هفته اول اکران ۸۰ میلیون دلار فروخت و به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ در افتتاحیه و در ماه اکتبر بدل شد. این فیلم با تازگی ۱۱۱ میلیون دلار از بازار کشور چین درآمدزایی کرده و به رکورد فروش جهانی ۸۰۰ میلیون دلاری نزدیک می‌شود. اگرچه فیلم‌های دنیای سینمایی دی‌سی معمولاً در باکس آفیس شکست می‌خورند، اما "آکوامن" فرصت برگرداندن ورق به سود برادران وارنر را دارد. فیلم "بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت" وارنر در افتتاحیه ۱۶۶ میلیون دلار فروخت و "لیگ عدالت" با فروش ۹۳ میلیون دلاری در هفته اول بدترین رکورد آثار سینمایی دی‌سی را ثبت کرد.

اما این بار وارنر با به خدمت گرفتن کارگردانی باانگیزه با خیالی آسوده‌تر به انتظار می‌نشیند. اوایل سال جاری میلادی، وان در مصاحبه‌ای در مورد مراحل تولید فیلم گفته بود: "برای من بسیار اهمیت داشت که فیلم خودم را بسازم و حرف خودم را در آن بزنم. پس از "احضار روح ۲" و "سریع و خشمگین ۷" تمایل نداشتم کارگردانی سفارشی ساز باشم. بنابراین برایم بسیار مهم بود که امضای خودم را پای فیلم داشته باشم، شخصیت‌های خودم را خلق کنم و جلوه‌های ویژه‌ی خودم را به کار ببرم."

فیلم "آکوامن" با بازی "جیسون موموآ"، "نیکل کیدمن"، "امبر هرد"، "پاتریک ویلسون"، "ویلم دافو"، در تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۱۸ (۳۰ آذرماه ۱۳۹۷) به نمایش در می‌آید.

نیکول کیدمن امبر هرد جیسون موموآ آکوامن ویلم دافو پاتریک ویلسون
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین