کد خبر: 28794 A

اولین تجربه کارگردانی بازیگر ۲۱ ساله

اولین تجربه کارگردانی بازیگر ۲۱ ساله

ستاره سینمای هالیوود تصمیم گرفته است برای اولین بار فیلمسازی را تجربه کند.

ایران آرت: کلویی گریس مورتس اولین پروژه کارگردانی خود را با ساختن فیلمی کوتاه در سال ۲۰۱۹ آغاز خواهد کرد.

این بازیگر روز شنبه مورخ ۱۷نوامبر ۲۰۱۸ در "پنل فستیوال والچر" و در کنار کارگردان دزیره اخوان که اخیرا نیز در فیلم "آموزش اشتباه کامرون پست" با او کار کرده است، این خبر را اعلام کرد. کلویی در برنامه "کیو اَند اِی" به میزبانیِ بازیگر تاتیوم اُ نیل در هتل "هالیوود روسولت"، فاش کرد که قرار است با یکی از برادرانش پشت دوربین برود.

آنطور که دنیای تصویرآنلاین به نقل از وبگاه "ایندی وایر" گزارش داده، این بازیگر ۲۱ ساله گفته است: "در واقع من و برادرم سال بعد برای اولین بار به عنوان کارگردان با هم همکاری خواهیم کرد. ما با یک فیلم کوتاه شروع می کنیم چرا که نمی خواهیم لقمه بزرگتر از دهان‌مان برداریم."

بازیگر فیلم "کیک-اس" چهار برادر به نام های ترِوِر،کالین،براندون و ایتان دارد ولی مشخص نکرده است که کدام یک از برادرانش در اولین تجربه ی کارگردانی با او همکاری خواهد کرد.هرچند برای مدتی است که می‌خواهد فیلم خودش را بسازد ولی کار کردن با دزیره به او برخی از پیچیدگی های کارگردانی  را آموخت.

کلویی اخیرا نیز در فیلم ترسناک "سوسپیریا"به کارگردانی لوکا گوادانینو ایفای نقش کرده است. او همچنین برای نقش "ونزدی آدامز" در انیمیشن اقتباسی "خانواده آدامز" که بزودی اکران میشود، صداپیشگی انجام داده است.همچنین به  صدای سفید برفی در  انیمیشن "کفش قرمز و هفت کوتوله" صحبت کرده است.

هالیوود بازیگر زن خانم بازیگر کلویی گریس مورتس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین