کد خبر: 28899 A

اعتراض یک بازیگر به بایگانی شدن فیلم وودی آلن

اعتراض یک بازیگر به بایگانی شدن فیلم وودی آلن

بازیگر فیلم "یک روز بارانی در نیویورک" می‌گوید اکران نشدن این فیلم یک "شرمندگی بزرگ" است.

ایران آرت: وودی آلن سال گذشته فیلم "یک روز بارانی در نیویورک" را برای آمازون کارگردانی کرد. اثری که در آن چهره هایی چون ربکا هال، سلنا گومز، تیموتی شلمی و جود لاو ایفای نقش می کردند. اما بعد از مطرح شدن مجدد اتهامات تجاوز جنسی وودی آلن به دخترش دیلان فارو، آمازون تصمیم گرفت این فیلم را بایگانی کند. چیزی که باعث ضرر حداقل 25 میلیون دلاری برای آمازون می شود.

بعد از رسوایی، تعدادی از بازیگران اصلی این فیلم از جمله هال و شلمی به خاطر همکاری با وودی آلن اعلام شرمندگی کردند و حتی مبالغی را هم به سازمان های خیریه دادند. اما جود لاو معتقد است بایگانی یک فیلم باعث ضربه خوردن همه عواملی می شود که در آن اثر حضور دارند. او این اقدام را "یک شرمندگی بزرگ" توصیف کرد.

به گزارش تسنیم، همکاری بازیگران با وودی آلن اما مسئله دیگری است که جود لاو در مورد آن صحبت کرده است. تا امروز بازیگرانی مثل کالین فرث و گرتا گرویگ اعلام کرده اند دیگر حاضر نیستند با آلن همکاری کنند اما خاویر باردم بازیگری که اخیرا با فیلم "همه می دانند" اصغر فرهادی به سینما برگشته در بیانات جالبی می گوید: "اگر او (وودی آلن) با من تماس بگیرد.... فردا صبحش پیش او هستم!" هر چند جود لاو با این موضوع عاقلانه تر برخورد کرده و می گوید که به نظرش صحبت های زیادی در این مورد شده. او با بیان این که نمی خواهد در حوزه  مسائل خصوصی افراد دخالت کند معتقد است اگر فرصت کار مجدد با آلن به وجود آید باید پیش از آن در موردش با دقت فکر کند.

جود لاو اکنون با فیلم "جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آنان: جنایات گریندلوالد" به سینما برگشته است؛ اثری در دنیای جادوگری "هری پاتر" که وی در آن نقش جوانی پروفسور دامبلدور را ایفا می کند.

رسوایی وودی آلن جود لاو یک روز بارانی در نیویورک
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین