کد خبر: 28950 A

تعریف و تمجید تیلور سویفت از سوگلی / عکس

تعریف و تمجید تیلور سویفت از سوگلی / عکس

تازه‌ترین فیلم یورگوس لانتیموس با نام "محبوب" (سوگلی) مورد تمجید تیلور سویفت قرار گرفت.

ایران آرت: اگر نقدهای مثبت منتقدین در مورد فیلم "محبوب" (The Favourite) برای شما کافی نیست، شاید ستایش "تیلور سوئیفت" از فیلم جدید "یورگوس لانتیموس" و درخواستش از هواداران برای دیدن این "پدیده"ی سینمایی که اتفاقاً نامزدش "جو الوین" هم در آن حضور دارد شما را ترغیب کند.

به گزارش سی نما، الوین که با بازی در نقش اصلی "پیاده‌روی طولانی بیلی لین بین دو نیمه" (Billy Lynn’s Long Halftime Walk) نامی برای خود دست و پا کرد، و در فیلم‌های (Boy Erased) و "ماری ملکه اسکاتلند" (Mary Queen of Scots) هم نقش‌آفرینی کرده، در فیلم لانتیموس نقش "مشام" را بازی می‌کند.

سوئیفت خطاب به ۱۱۳ میلیون هوادارش در اینستاگرام نوشت: "این فیلم یک پدیده‌ی [سینمایی] محض است که نمایش آن از فردا در نیویورک و لس آنجلس آغاز می‌شود."

122

"محبوب" سومین فیلم انگلیسی زبان لانتیموس پس از "خرچنگ" و "کشتن گوزن مقدس" است که "کالین فرل" را در هر دو به عنوان نقش اصلی دارد. فیلم "خرچنگ" در سال ۲۰۱۵ نامزد دریافت اسکار بهترین فیلمنامه‌ی اوریجینال شد.

این فیلم به تازگی با اکران در تنها چهار سالن سینما به فروش ۴۲۰ هزار دلاری در آخر هفته‌ی گذشته دست یافت و رکورد فروش میانگین کم‌نظیر ۱۰۵ هزار دلاری در هر سالن را به ثبت رساند.

تیلور سویفت فیلم سوگلی سوگلی جو الوین
نظرات خوانندگان
  • t.s
    پاسخ

    زیاد کامل نبود میتونست توضیحات در این سایت بیشتر باشد

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین