کد خبر: 28993 A

خبر بد نیکول کیدمن برای طرفدارانش

خبر بد نیکول کیدمن برای طرفدارانش

نیکول کیدمن می‌گوید تولید فصل سوم سریال "دروغ­‌های کوچک بزرگ" دور از انتظار است.

ایران آرت: تولید فصل سوم "دروغ‎های کوچک بزرگ" به نقل از "نیکول کیدمن" نامحتمل است و یا به بیان ساده بخش‎­های متنوع زیادی برای هماهنگی وجود دارد. با توجه به اینکه فصل نخست سریال "دروغ­‌های کوچک بزرگ" اقتباسی کامل از رمان "لیان موریارتی" بود، فصل دوم برای این سریال بسیار فراتر از حد تضمین‌شده است،‌ با این‌ وجود نمایش به چنان موفقیتی دست‌یافته است که تولید دور جدید در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش سی نما، با توجه به مصاحبه "نیکول کیدمن" با "ورایتی" که اظهار داشت فراخوان گروه به‌شدت دشوار خواهد بود، رخداد مجدد این رویداد شاید ممکن نباشد. او اظهار داشت: "من فکر می­‎کنم به‌سختی می‎­توان تمام گروه را مجتمع کرد ولی ما مشتاق انجام این کار هستیم."

"ما" شامل مریل استریپ می­‎شود که به‌عنوان برنده‎­ی سه جایزه­‎ی اسکار، چنان طرفدار سریال­‎های HBO بود که بدون خواندن حتی یک خط از متن نمایشنامه به لیست بازیگران اضافه شد. کیدمن می‌گوید: "او می‎­رود،‌ و من فکر می‎­کنم اکنون باید به شما بپیوندم. ما آن‌قدر خوب بودیم که او تا این حد می­‎خواست از ما حمایت کند."

"آندریا آرنولد" در حالی جانشین "ژان مارک والی" برای کارگردانی فصل دوم شد که پیش از این "مارک والی" جایزه "امی" را برای فصل اول این اثر از آن خود کرده بود. "آندریا آرنولد" سه مرتبه جایزه هیئت‌داوران جشنواره­‎ی فیلم "کن" برای فیلم‌‎های "جاده‎­ی قرمز"، "تنگ ماهی" و "عزیز آمریکایی" و همچنین جایزه‎­ی اسکار را برای فیلم کوتاه "زنبور" در سال 2005 به دست آورده است.

"ریس ویترسپون"، "شیلین وودلی"، "لورا درن"،"زویی کراویتس"، "آدام اسکات"، "جیمز تپپر"، "جفری نوردلینگ" و "ایین آرمیتاژ" همگی مجدداً در کنار "نیکول کیدمن" ایفای نقش خواهند کرد و بازیگران جدید شامل "واردان داگلاس اسمیت"، "مارتین دونووان"، "پورنژگاناتان" و "پیج جی بیرن" می­‎باشند. "دروغ­های کوچک بزرگ" قرار است سال آینده بازگردد.

مریل استریپ نیکول کیدمن دروغ های کوچک بزرگ
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین