کد خبر: 29112 A

جولیا رابرتز در نقش زنی افسرده / عکس

جولیا رابرتز در نقش زنی افسرده / عکس

جدیدترین تصاویر از فیلم سینمایی "بن برگشته" با بازی جولیا رابرتز منتشر شد.

ایران آرت: فیلم سینمایی "بن برگشته" به کارگردانی پیتر هجز اکران بین المللی خود در سینماهای آمریکای شمالی را از هفتم دسامبر سال 2018 آغاز خواهد کرد.

این فیلم درباره تبعات جنگ طلبی امریکا و تاثیرات روانی و خانوادگی ناهنجاری است که این جنگ ها بر سربازان جوان می‌گذارد. اتفاقی که همواره از دغدغه‌های کارگردانان هالیوودی بوده و حالا هجز به سراغ آن رفته است.

Abzq5JhhtjUV

به گزارش میزان، لوکاس هجز، جولیا رابرتس، کاترین نیوتون، کورتنی بی. ونس، ریچل بی جونز، دیوید زالدویر، الکساندر پارک، مایکل ایسپر، جک دیویدسون، کامرون رابرت و جاکاری فریز از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

جولیا رابرتز نقش مادر میانسالی را ایفا می کند که سالها از مرگ همسرش گذشته و پسرش او را تنها گذاشته است. وی در تنهایی و افسردگی به سر می‌برد تا اینکه پسرش در شب کریسمس به خانه باز می گردد اما این اتفاق به هیچ وجه خوشایند نیست.

بن برگشته (Ben Is Back) یک فیلم درام به کارگردانی پیتر هجز است که در ۷ دسامبر ۲۰۱۸ از سوی لاینزگیت فیلمز منتشر خواهد شد.

DDRU3hSYb19N

چه چیزی گیلبرت گریپ را آزار می‌دهد، نقشه‌ای از جهان، درباره یک پسر، تکه‌های آوریل، دن در زندگی واقعی،زندگی عجیب تیموتی گرین و بن برگشته از جمله آثاری هستند که هجز کارگردانی آنان را بر عهده داشته است.

هالیوود جولیا رابرتز بن برگشته پیتر هجز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین