کد خبر: 29126 A

تعطیلی غیرمنتظره یک سریال پربیننده

تعطیلی غیرمنتظره یک سریال پربیننده

نت‌فلیکس سریال "دردویل" را پس از ۳ فصل کنسل کرد.

ایران آرت: نت‌فلیکس همچنان به ریشه‌ی سریال‌های مارول تیشه می‌زند. سریال "دردویل" (Daredevil) که آغازگر دنیای مارول در شبکه‌ی نت‌فلیکس بود پس از سه فصل کنسل اعلام شد. این اقدام در پی کنسل شدن "مشت آهنین" (Iron Fist) و "لوک کیج" (Luke Cage) در ماه گذشته صورت می‌گیرد، اما به نظر می‌رسد که "دردویل" در شبکه‌های دیگر به حیات خود ادامه دهد.

به گزارش سی نما، نت‌فلیکس یک ماه پس از انتشار فصل سوم "دردویل" در بیانیه‌ خود می‌نویسد: "سریال دردویل برای فصل چهارم بازنخواهد گشت. ما به شدت به فصل سوم و آخر آن افتخار می‌کنیم و اگرچه می‌دانیم که این اقدام هواداران را ناراحت می‌کند، اما احساس می‌کنیم که بهتر است سریال را در اوج به پایان برسانیم. از مارول و اریک اولسون شورانر سریال، نویسندگان، بازیگران و عوامل درخشان آن از جمله چارلی کاکس در نقش دردویل، کمال تشکر را داریم و قدردان هوادارانی هستیم که در این سال‌ها پشتیبان سریال بودند."

با این حال، برخلاف "مشت آهنین" و "لوک کیج"، به نظر می‌رسد که درها به روی این سریال به خصوص در پلتفورم دیزنی+ باز باشد. نت‌فلیکس می‌افزاید "سه فصل سریال "دردویل" تا سال‌ها بعد از طریق این سرویس در دسترس خواهد بود و شخصیت اصلی آن در پروژه‌های دیگر مارول حضور خواهد داشت. توقف تولید "دردویل" پس از فصل سوم که با استقبال مردم و منتقدین مواجه شد، موجب می‌شود تنها دو سریال دیگر از مارول شامل "جسیکا جونز" (Jessica Jones) و "پانیشر" (The Punisher) در نت‌فلیکس باقی بمانند.

به این ترتیب همزمان با آغاز فعالیت سرویس استریمینگ "دیزنی+"، به نظر می‌رسد که دوران سریال‌های مارول در نت‌فلیکس به پایان خود نزدیک می‌شود. این اقدام شبکه نشان می‌دهد که رابطه‌ی مارول و نت‌فلیکس تا چه حد تنش‌آلود شده و شرایط چگونه با روزهایی که دو شرکت در سال ۲۰۱۳ قراردادهای پرتعداد به امضاء می‌رساندند متفاوت است. این تنش‌ها با کنسل شدن سریال "لوک کیج" در اکتبر گذشته نمایان شد. سرویس جدید دیزنی از هم اکنون وعده‌ی تولید سریال‌هایی برای شخصیت‌های "لوکی" و "اسکارلت ویچ" را به هواداران داده است. بنا بر اعلام منابع نزدیک به پروژه، فصل‌های جدید "جسیکا جونز" و "پانیشر" طبق برنامه از نت‌فلیکس پخش خواهند شد.

هالیوود نتفلیکس سریال دردویل مشت آهنین
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین