کد خبر: 29331 A

مجری اسکار ۲۰۱۹ کیست؟

مجری اسکار ۲۰۱۹ کیست؟

گمانه‌زنی‌ها برای انتخاب مجری اسکار در فاصله کمتر از سه ماه تا برگزاری مراسم اهدای جوایز به اوج رسیده و هر روز نام‌هایی تازه در رسانه‌ها مطرح می‌شود.

ایران آرت: نود و یکمین دوره مراسم اهدای جوایز اسکار ۲۴ فوریه ۲۰۱۹ برگزار می‌شود و سازمان‌دهندگان این رویداد مهم تمام تلاش خود را در ماه‌های اخیر به کار گرفته‌اند تا بار دیگر آن را به اوج برسانند. به ویژه پس از آنکه اعلام شد اسکار ۲۰۱۸ با ۲۶.۵ میلیون نفر به کمترین تعداد تماشاگر رسیده و حتی از سال پیش‌تر ۱۹ درصد کمتر بیننده تلویزیونی داشته است.

به گزارش همشهری آنلاین، پس از آنکه با حضور الن دی‌جنرس روی سالن برگزاری مراسم در سال ۲۰۱۴ تعداد بینندگان تلویزیونی رشدی خیره‌کننده یافت، مجری‌های بعدی نتوانستند آن روند را حفظ کنند. در یکی دو سال اخیر هم جیمی کیمل با وجود رقم زدن چند لحظه دوست‌داشتنی، نشان داد در برنامه تلویزیونی خودش بهتر می‌تواند امور را مدیریت کند تا روی صحنه یکی از بزرگ‌ترین و جنجالی‌ترین جوایز سینمایی دنیا.

در هر حال، مدیران آکادمی اسکار معتقدند امسال با کاهش زمان مراسم اهدای جوایز به سه ساعت و حضور یک مجری بامزه و کارکشته روی صحنه می‌توانند تعداد تماشاگران تلویزیونی را افزایش دهند. با اینکه سال گذشته از ماه سپتامبر اجرای کیمل در نودمین دوره اسکار قطعی شده بود، امسال در هفته اول دسامبر تکلیف مجری اسکار ۲۰۱۹ هنوز مشخص نیست و حتی امکان دارد کیمل برای سومین سال پیاپی روی صحنه برود.

گرچه دی‌جنرس از محبوب‌ترین مجریان تلویزیون در آمریکاست و اسکار ۲۰۱۴ با اجرای او با داشتن بیش از ۴۴ میلیون نفر در یک دهه اخیر بی‌نظیر اما بعید است این مجری محبوب بار دیگر روی صحنه دالبی تیه‌تر لس‌آنجلس ظاهر شود. گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که مدیران آکادمی می‌خواهند خونی تازه در رگ‌های برنامه‌شان جاری کنند و به همین دلیل دنبال چهره‌های نام‌آشنا برای مردم و گمنام در اسکار می‌گردند.

ترور نوح که از کمدین‌های پرهوادار سال‌های اخیر است و (علاوه بر استندآپ کمدی) در تلویزیون هم برنامه اجرا می‌کند، از گزینه‌های جدی اجرای اسکار نود و یکم به شمار می‌رود. تیفانی هدیش و مایا رودلف با سابقه اجرای بخش‌های فرعی اسکار سال گذشته و اهدای جوایز دو بخش هم می‌توانند امسال حدود سه ساعت روی صحنه بدرخشند. هر چند هالیوود از اجرای وحشتناک جیمز فرانکو آن هاتاوی در ۲۰۱۱ خاطره‌هایی بسیار بد در ذهن دارد.

کریستن ویگ از ۲۰۱۳ در سال‌های فرد اجرای مراسم اهدای جوایز گلدن گلوب را با موفقیت بر عهده داشته، می‌تواند یک گزینه مناسب برای اسکار باشد. جان مولانی هم گزینه‌ای در دسترس و بسیار خوب به نظر می‌رسد، با ذکر این نکته که او نمی‌تواند بینندگان جوان را با چهره و اجرای خود جذب کند. هر چند در جوایز اسپیریت ۲۰۱۸ لحظه‌هایی ماندگار خلق کرد و نشان داد قواعد بازی را بلد است.

اسکار جیمی کیمل الن دی جنرس اسکار 2019 مجری اسکار کریستن ویگ ترور نوح
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین