کد خبر: 29335 A

فیلم جدید وس اندرسون پرستاره شد

فیلم جدید وس اندرسون پرستاره شد

بنیسیو دل تورو و تیموتی شلمی نیز به فیلم جدید وس اندرسون ملحق شدند.

ایران آرت: وس اندرسون سرانجام مراحل پیش‌تولید دهمین فیلمش را که برخلاف آنچه تصور می‌شد یک موزیکال فرانسوی نیست، به پایان رساند. اما اندرسون با اعلام اسامی بازیگران فیلم وعده‌ی یک اثر هیجان‌انگیز دیگر را به هوادارنش داد.

به گزارش سی نما، این فیلمساز اخیراً فیلمبرداری "گزارش فرانسوی" (The French Dispatch) را آغاز کرده، اثری که "نامه‌ای عاشقانه خطاب به ژورنالیست‌ها" توصیف شده و در پاریس روی می‌دهد. این فیلم سه داستان جداگانه را روایت می‌کند و بنابر اطلاعاتی که تاکنون به دست آمده، باید در چند مقطع زمانی مختلف از دهه‌ی ۱۹۵۰ تا امروز بگذرد. شایعاتی نیز به گوش می‌رسد در این خصوص که داستان میانی فیلم در دهه‌ی ۱۹۷۰ اتفاق می‌افتد، چیزی که البته منطقی به نظر می‌رسد.

اما زمان وقوع و عنوان فیلم تنها اطلاعاتی نیست که از فیلم منتشر شده. اکنون می‌دانیم که "فرانسیس مک‌دورماند"، "بنیسیو دل تورو"، "جفری رایت" و "تیموتی شلمی" به "تیلدا سوئینون" و "بیل ماری" که پیش از این حضورشان در فیلم تأیید شده بود پیوسته‌اند. هنوز نقش‌آفرینی بازیگرانی چون "برد پیت" و "ناتالی پورتمن" در فیم به تأیید رسمی نرسیده است.

با توجه به اینکه فیلمبرداری پروژه به تازگی آغاز شده، باید منتظر پایان فیلمبرداری در سال ۲۰۱۹ باشیم. به نظر می‌رسد که اندرسون فیلم را برای اکران بهار سال ۲۰۲۰ و جشنواره‌ی کن تدارک دیده باشد.

تیلدا سوئینتون فرانسیس مکدورمند تیموتی شلمی بیل ماری وس اندرسون بنیسیو دل تورو جفری رایت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین