کد خبر: 29425 A

بازیگری که در تلویزیون اجازه کار ندارد

بازیگری که در تلویزیون اجازه کار ندارد

فریدون محرابی اعلام کرد که در چند سال اخیر حضورش در چند سریال بدون اطلاع او لغو شده است.

ایران آرت: فریدون محرابی بازیگر تئاتر، رادیو و تلویزیون درباره اینکه چرا در سال های اخیر در سریال های تلویزیون حضور نداشته است به خبرگزاری مهر گفت: در این سال ها بازی در چند سریال تلویزیونی به من پیشنهاد شد اما با پیشنهاد هر پروژه ای و طی شدن بخشی از  ماجرا به یک باره همه چیز به هم می خورد.

وی ادامه داد: به طور مثال خانم فریبا توکلی تهیه کننده سریال های تلویزیونی چندی پیش با من تماس گرفت و خبر داد که قرار است سریال "خاک گرم" را به کارگردانی جواد ارشاد کار کند و از من هم برای ایفای نقش در این پروژه دعوت کرد. من که به دلیل شرایط کاری همسرم در استرالیا بودم دوست داشتم برای استفاده از این فرصت به ایران بیایم اما با اینکه برای خرید بلیت و پرواز هماهنگ هم شده بود این کار کنسل شد.

بازیگر سریال "مدار صفر درجه" بیان کرد: بدون اینکه دلیل خاصی بیان شود از طرف تهیه کننده و کارگردان که علاقه مند به حضور من در سریالشان بودند، اعلام شد از گروه فیلم و سریال شبکه یک به آنها گفته شده است که فریدون محرابی نمی تواند در پروژه حضور داشته باشد این درحالی است که من از حراست سازمان صداوسیما پیگیری کردم و فهمیدم که مشکلی ندارم و دلیل این مساله ممنوع الفعالیتی را نمی دانستم.

محرابی با اشاره به فعالیت خود در رادیو و تئاتر تصریح کرد: من حدود ۲۴ سال است که در رادیو کار می کنم و حدود ۱۵ هزار نمایش رادیویی ضبط کرده ام، بطور مداوم روی صحنه تئاتر بوده ام و به عنوان مدرس بازیگری نیز در دانشگاه های هنر تدریس کرده ام و نمی دانم چه مشکلی می توانسته است وجود داشته باشد.

بازیگر سریال "مرگ تدریجی یک رویا" یادآور شد: مشکل اخیر باعث شد که من پیشنهادهای سریال های قبلی را نیز به یاد آورم و اینکه پیش از این هم دچار همین مساله شده ام.

وی در پایان با درخواستی از مدیران عنوان کرد: آیا ملاک مشخصی درباره ممنوعیت فعالیت من وجود دارد یا صرفا یک سلیقه شخصی از جانب کسی است و نباید اعلام شود؟ به هر حال این طبیعی است که من بخواهم، بدانم وضعیت دقیق و واقعی من از نظر تلویزیون چیست.

تلویزیون ممنوع التصویر ممنوع الفعالیت فریدون محرابی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین