کد خبر: 29533 A

تبهکار "جیمز باند ۲۵" پیدا شد

تبهکار "جیمز باند ۲۵" پیدا شد

رمی مالک برای بازی در نقش تبهکار "جیمز باند 25" در نظر گرفته شده است.

ایران آرت: با آغاز فیلمبرداری "باند۲۵"  فیلم بعدی "جیمز باند" با نقش آفرینی مجدد "دنیِل کرِیگ" و "لئا سیدو" در نقش "مادلین سوان" روانشناس به سینماها می‌آید.

خبر بازگشت "دنیِل کرِیگ" که از قبل منتشر شده بود و حالا "لئا سیدو" به جیمز باند برگشته و "کِری جوجی فوکوناگا" نیز نویسندگی و کارگردانی "باند۲۵" را برعهده خواهد داشت.

به گزارش فارس، دنیل کریگ در حال حاضر سر صحنه فیلمبرداری "چاقوها بیرون" فیلمی تریلر از "رایان جانسون" حضور دارد و فوکوناگا هنوز نسخه فیلمنامه "باند۲۵" را به اتمام نرسانده است اما کارهای اولیه و پیش تولید جدیدترین سری فیلم جیمز باند آغاز شده است. علاوه بر بازی لئا سیدو، کمپانی "ائون" به دنبال دو هنرپیشه زن دیگر می‌گردد؛ یکی برای ایفای نقش "مامور ام‌آی سیکس" که با جیمز باند کار می‌کند و دیگری برای یک زن مرموز که از جمله تبهکاران است.

بنابر گفته برخی منابع، "رمی مالک" قرار است در نقش تبهکار در "باند۲۵" ظاهر شود لیکن برنامه فشرده کاری او در فصل آخر "آقای روبات" که فیلمبرداری آن از ماه مارس تا جولای به طول می‌انجامد احتمال حضور او در این فیلم را کمرنگ می‌کند.

کمپانی ام‌جی ام قرار است طبق برنامه ریزی در تاریخ ۱۴ فوریه سال ۲۰۲۰ در همکاری با کمپانی "آناپورنا" فیلم را منتشر کند. کمپانی یونیورسال نیز توزیع جهانی آن را برعهده خواهد داشت.

دنیل کریگ رامی مالک لئا سیدو کری جوجی فوکوناگا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین