کد خبر: 29638 A

بازسازی یک فیلم در هالیوود / جک جیلنهال گناهکار می‌شود

بازسازی یک فیلم در هالیوود / جک جیلنهال گناهکار می‌شود

تریلر دانمارکی "گناهکار" با بازی جک جیلنهال در هالیوود بازسازی می‌شود.

ایران آرت: کمپانی بولد فیلمز حق ساخت مجدد فیلم "گناهکار" تریلر دانمارکی که نماینده این کشور در بخش  اسکار زبان خارجی است را با بازی جِیک جیلنهال به دست آورد.

این فیلم برنده "فستیوال ساندنس" امسال شده بود و به عنوان یکی از پنج فیلم برتر زبان خارجی "هیأت ملی مرور۲۰۱۸" انتخاب شد. "گناهکار" که فیلم منتخب دانمارک در بخش اسکار خارج‌زبان امسال است، همچنین در بخش "بهترین فیلم‌نامه" و "بهترین هنرپیشه نقش اصلی مرد" نامزد "جوایز فیلم اروپا" شده است.

به گزارش فارس، "گناهکار" داستان یک مامور پلیس تحت تحقیقات است که با کاهش رتبه به کار در یک مرکز تماس‌های اورژانسی فرستاده می‌شود. زمانیکه تماسی تلفنی از زنی که ربوده شده دریافت می‌کند اینجاست که باید با وجدانش برای نجات این زن بجنگد...

جیلنهال علاوه برا بازی در این فیلم از تهیه‌کنندگان آن نیز محسوب می‌شود. "گوستاو مولر" کارگردانی و "لینا فلینت" مدیر تولید فیلم "گناهکار" هستند.

جِیک جیلنهال اخیرا در فیلم "حیات وحش" به کارگردانی "پل دانو" بازی کرده است. او همچنین در ماه فوریه با فیلم "اَرّه مخملی" ساخته دَن گیلروی بر پرده سینما دیده می‌شود. او قرار است در فیلم "مرد عنکبوتی: میستریوی شرور" در کنار "تام هالند" و "زندایا" ایفای نقش کند. این فیلم نیز ۵ جولای روانه سینماها می‌شود.

"بولد فیلمز" که قرار است نسخه جدید فیلم "گناهکار" را بسازد، اخیرا فیلم موفق "واکس‌لاکس" را با بازی "ناتالی پورتمن" و "جود لا" منتشر کرده است.

هالیوود اسکار جک جیلنهال فیلم گناهکار
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین