کد خبر: 29907 A

جایزه ویژه گلدن گلوب برنده‌اش را شناخت

جایزه ویژه گلدن گلوب برنده‌اش را شناخت

جف بریجِز جایزه "سیسیل‌بی دِمیل" گلدن گلوب ۲۰۱۹ را دریافت می‌کند.

ایران آرت: جف بریجز، برنده جایزه گلدن گلوب به همراه "کارول بارنِت" در تاریخ ششم ژانویه با جایزه "سیسل‌بی دِمیل" تقدیر می‌شود.

"انجمن رسانه خارجی هالیوود" در این مورد اعلام کرد: "این انجمن از اعطای جایزه "سیسیل‌بی دمیل۲۰۱۹" به جف بریجز خرسند است. پیکره کلی کارهای بریجز و نقش‌های متفاوتی که او در طول دوره فعالیت حرفه‌ای‌اش ایفا کرده، قلب و ذهن مخاطبین جهانی را برای بیش از ۶ دهه به خود جذب کرده است. از این رو دستاورد هنری این هنرمند شاخص در جشنواره پیش روی گلدن گلوب جشن گرفته خواهد شد."

به گزارش فارس، "جِف بریجِز" در فیلم‌هایی نظیر "لبوفسکی بزرگ"، "دل دیوانه" و "شهامت واقعی" بازی کرده و اولین نامزدی گلدن گلوب خود را در سال ۱۹۸۴ برای بازی در فیلم "مرد ستاره‌ای" دریافت کرده است. هفت سال بعد، بریجِز دیگر نامزدی گلدن گلوب را برای بازی در فیلم "شاه ماهیگیر" که در کنار "رابین ویلیامز" بازی می‌کرد، دریافت کرد. او همچنین در سال‌های ۲۰۰۱ برای "رقیب" و ۲۰۱۷ برای "اگر سنگ از آسمان ببارد" نامزد گلدن گلوب شد.

"مریل استریپ"، "دنزل واشنگتن"، "جورج کلونی"، "وودی آلن"، "جودی فاستر"، "مورگان فریمن"، "رابرت دنیرو"، "مارتین اسکورسیزی"، "استیون اسپیلبرگ"، "وارِن بیتی" و "اُپرا وینفری" ازجمله معروف‌ترین دریافت کنندگان جایزه معتبر "سیسیل‌بی دِمیل" گلدن گلوب هستند.

هفتاد و ششمین جوایز گلدن گلوب ششم ژانویه ۲۰۱۹ برگزار می‌شود که به صورت زنده نیز از شبکه ان‌بی‌سی پخش خواهد شد.

گلدن گلوب وودی آلن مریل استریپ مورگان فریمن جف بریجز کارول بارنت سیسل بی دمیل
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین