کد خبر: 30021 A

ویل اسمیت در نقش علاءالدین / عکس

ویل اسمیت در نقش علاءالدین / عکس

فیلم "علاءالدین" با بازی ویل اسمیت در تاریخ ۲۴ می ۲۰۱۹ اکران می‌شود.

ایران آرت: اولین تصاویر رسمی از بازسازی لایو اکشن "علاءالدین" (Aladdin) با بازی "ویل اسمیت" در نقش "جینی" یا غول چراغ جادو منتشر شد. این نسخه از جینی برخلاف انتظار مانند چیزی که در انیمیشن کلاسیک آن در دهه‌ی ۱۹۹۰ و با صداپیشگی "رابین ویلیامز" دیده بودیم، بزرگ و آبی نبوده، در عوض همه چیز به علت اینکه با اثری لایو اکشن روبرو هستیم واقعی است و در ظاهر اسمت هیچ گونه دخالتی با گرافیک کامپیوتری انجام نشده.

این تصاویر را مجله‌ی "اینترتینمنت ویکلی" در شماره‌ی جدیدش رونمایی کرده است. "گای ریچی" کارگردان فیلم از آنجا که می‌دانست هرگز نخواهد توانست جادوی "رابین ویلیامز" را بازآفرینی کند، مسیر به کلی متفاوتی را در پیش گرفت. ریچی در مصاحبه با "اینترتینمنت ویکلی" می‌گوید: "خوبی نقش غول چراغ جادو این است که می‌تواند نسخه‌ی مبالغه‌آمیزی باشد برای بازیگر آن، بنابراین این نقش برای یک بازیگر فرصت مناسبی جهت خودنمایی و عرض اندام است."

photo_2018-12-20_07-46-34

وقتی که "ویل اسمیت" این نقش را پذیرفت، ابراز امیدواری کرد که بتواند ابتدا آن جنبه‌هایی از شخصیت غول را کشف کند که توسط ویلیامز نمایانده نشدند و سپس مهر خودش را پای آن داشته باشد. اسمیت می‌گوید: "انجام نقش‌های نمادین همیشه ترسناک‌اند. همیشه سؤال این است که چه کارهایی برای انجام دادن با نقش وجود داشته است؟ رابین چیز زیادی برای این نقش باقی نگذاشته. او با نسخه‌ای ابدی از خود این شخصیت را به تصرف درآورد."

اسمیت در ادامه می‌گوید باور دارد که این نسخه از غول چراغ جادو تا مدت‌ها ماندگار خواهد بود چرا که تا به حال شخصیتی شبیه به آن در فیلم‌های دیزنی وجود نداشته است.

به گزارش سی نما، شخصیت "پرنسس یاسمین" در اولین تیزرهای فیلم حضور نداشت اما در تصاویر روی جلد مجله "نایومی اسکات" بازیگر این نقش در کنار "منا مسعود" در نقش "علاءالدین" و اسمیت دیده می‌شوند. اسکات علاوه بر این فیلم، در ریبوت "فرشتگان چارلی" (Charlie’s Angels) در کنار "کریستن استورات"، "الیزابت بنکس" و "الا بالینسکا" نیز نقش‌آفرینی کرده است.

photo_2018-12-20_07-46-36

علاوه بر این در تصاویر جدید چهره‌ی نگران "ابو" میمون "علاءالدین" هم به چشم می‌خورد که البته به نظر می‌رسد با گرافیک کامپیوتری طراحی شده باشد. در تصویر دیگر "جعفر" با بازی "مروان کنزاری" را می‌بینیم که با لباسی سرخ و سیاه چراغ جادو را در دست گرفته است.

"علاءالدین" پس از فیلم "دیو و دلبر" که سال گذشته بیش از ۱.۲ میلیارد دلار در سراسر دنیا فروخت، آخرین اثر لایو اکشن بازسازی شده‌ی دیزنی خواهد بود.

دیزنی "علاءالدین" را در تاریخ ۲۴ می ۲۰۱۹ اکران می‌کند.

photo_2018-12-20_07-46-35

دیزنی ویل اسمیت گای ریچی علاء الدین
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین