کد خبر: 30391 A

رکوردزنی فیلم "آشیانه پرنده" در نتفلیکس

رکوردزنی فیلم "آشیانه پرنده" در نتفلیکس

تریلر ترسناک "آشیانه پرنده" با ۴۵ میلیون بیننده، رکورددار پربیننده‌ترین فیلم نت‌فلیکس طی یک هفته شد.

ایران آرت: در فیلم "آشیانه پرنده" ساندرا بولاک در نقش مادری ظاهر شده که سعی دارد دو فرزندش را پس از هجوم بیگانگان فضایی به زمین که باعث شده مردم همدیگر را بکشند، نجات دهد. در این فیلم نجات‌یافتگان باید چشمان خود را ببندند و اگر چشمشان باز باشد در معرض همان بیماری و تغییر رفتار مهلک قرار خواهند گرفت...

این فیلم طی یک هفته، ۴۵ میلیون و ۳۷ هزار و ۱۲۵ بار از سوی مشترکان نت‌فلیکس دیده شده است که در این بازه زمانی بهترین رکورد را برای نت‌فلیکس ثبت کرده است.

البته این ۴۵ میلیون بیننده به صورت مستقل قابل شناسایی نیستند و نیز تعریف نت فلیکس از آنچه که به معنای محاسبه برای هربار تماشا است، مبهم باقی مانده؛ بدین معنی که ممکن است برخی تنها بخشی جزئی از فیلم را تماشا کرده باشند یا نگاهی مختصر به آن انداخته باشند و این بصورت قطعی از سوی نت فلیکس مشخص و تعریف نشده است.

به گزارش فارس به نقل از ورایتی، چنانچه این آمار ارائه شده توسط نت‌فلیکس درست و دقیق باشد با توجه به این آمار ۴۵ نفری یک سوم تمام ۱۳۷ میلیون و ۱۰۰ هزار نفر مشترک نت‌فلیکس، این فیلم را تماشا کرده‌اند.

"آشیانه پرنده" به کارگردانی "سوزان بییِر" بر اساس رمان "جاش مالرمن" در سال ۲۰۱۴ با همین نام ساخته شده است. "ساندرا بولاک"، "سارا پالسن"، "جان ملکوویچ"، "جکی ویوِر"، "دنیل مک‌دانلد"، "لیل رل هاوِری"، "بی‌دی وانگ"، "مشین گان کِلی" و "تام هالندِر" نقش‌آفرینان این تریلر ترسناک هستند.

این فیلم پیش از اکران عمومی، در ۱۳ دسامبر اکرانی محدود در شهرهای "لس‌آنجلس"، "نیویورک"، "سان‌فرانسیسکو" و "لندن" داشت و پس از آن اکران عمومی شد.

هالیوود ساندرا بولاک نتفلیکس آشیانه پرنده
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین