کد خبر: 30938 A

خبر تازه سیروس مقدم از "پایتخت ۶"

خبر تازه سیروس مقدم از "پایتخت ۶"

سیروس مقدم می‌گوید "پایتخت" متعلق به مردم است و تا زمانی که آن‌ها بخواهند ادامه پیدا می‌کند.

ایران آرت: آیین بزرگداشت سیروس مقدم کارگردان مجموعه ۵ گانه "پایتخت" امشب پنجشنبه ۲۰ دی‌ماه در مراسم اختتامیه نهمین جشنواره مردمی فیلم عمار برگزار شد.

سیروس مقدم پیش از آیین بزرگداشت خود و پس از پخش کلیپی از نظرات مردمی درباره سریال "پایتخت" گفت: خوشحالم که زنده و بی‌واسطه در خدمت شما هستم. کلیپی که پخش شد مجموعه خوبی از لحظات این مجموعه بود که بخش‌هایی از آن را خودم نیز از یاد برده بودم.

وی ادامه داد: "پایتخت" متعلق به مردم است. نه متعلق به سیروس مقدم و محسن تنابنده است و نه متعلق به مدیران فرهنگی تلویزیون و هیچ ارگان دیگری. این سریال متعلق به مردم است و تا زمانی که آن‌ها بخواهند ادامه پیدا می‌کند.

به گزارش مهر، کارگردان "پایتخت" تأکید کرد: در مصاحبه‌های این کلیپی که پخش شد، این‌طور به نظر می‌رسید که ما خواهان ادامه پایتخت نیستیم، اما این‌طور نیست. خیلی از مسائل را نمی‌توان اینجا گفت اما مطمئن باشید این موضع، نظر تیم سازنده نیست. تا زمانی که مردم دلزده نشدند از پایتخت، قطعا ساخته می‌شود ولی ما هم باید سوژه‌های خوب پیدا کنیم. موضوعاتی که توقعات مردم نسبت به پایتخت را برآورده کند. واقعا کار سختی است که با یک مضمون اجتماعی بتوانیم ایجاد خنده کنیم.

کارگردان "پایتخت" در پایان تأکید کرد: با وجود این شرایط، حرفی که می‌زنم به نمایندگی از تک‌تک این عوامل است؛ اگر صدای اعتراض شما از نبودن پایتخت به گوش مسئولان برسد شاید از خواب غفلت بیدار شوند و جدی‌تر به این مجموعه بپردازند. تیم پایتخت آمادگی ادامه این راه را دارد.

پس از سخنان گلایه‌آمیز سیروس مقدم و برگزاری آیین بزرگداشت این کارگردان، مجید زین‌العابدین مدیر شبکه اول تلویزیون که روی سن حاضر بود، پشت تریبون قرار گرفت و در حالی که دستی بر شانه سیروس مقدم گذاشته بود گفت: همین‌جا از آقای مقدم برای ساخت فصل ششم سریال "پایتخت" به صورت رسمی دعوت می‌کنم.

زین‌العابدین افزود: سیروس مقدم قاب تلویزیون را به خوبی می‌شناسند و تیم بسیار حرفه‌ای و کاربلدی هم به همراه خود دارند. تا به امروز هم مذاکرات فشرده‌ای با سرکار خانم غفوری همسر همراه و تهیه‌کننده کارهای ایشان داشته‌ایم و واقعا امیدواریم یاری کنند تا امسال از درون مجموعه "پایتخت" ‌هدیه‌ای را در نوروز ۹۸ روانه خانه‌های مردم کنیم.

پایتخت سیروس مقدم پایتخت 6
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین