کد خبر: 31175 A

گلشیفته فراهانی: برایان کرانستون یک جنتلمن است / به شوخی‌های کوین هارت می‌خندیدیم

گلشیفته فراهانی: برایان کرانستون یک جنتلمن است / به شوخی‌های کوین هارت می‌خندیدیم

گلشیفته فراهانی درباره همبازی‌های سرشناسش در فیلم "بالا رفتن" صحبت کرد.

ایران آرت: گلشیفته فراهانی در "بالا رفتن" ساخته نیل برگر در کنار برایان کرانستن، نیکول کیدمن و کوین هارت ایفای نقش کرده است؛ فیلمی که بازسازی "دست نیافتنی‌ها" محصول کشور فرانسه است و این هقته صدرنشین جدول فیلم‌های پرفروش امریکا شد.

به گزارش دنیای تصویرآنلاین، فراهانی درباره مگی شخصیتی که در این فیلم ایفا می‌کند، می‌گوید: "شخصیت مگی یک فیزیوتراپ است او انسانی عملگرا است و انسانی است که احساساتی نمی‌شود.تلاش می کند کارش را به بهترین نحو انجام دهد."

این بازیگر درباره همکاری با کوین هارت گفت: "کوین بسیار دوست داشتنی و بانمک است. به شوخی های او خیلی می خندیدیم. فکر می کنم پشت این میزان شوخی او شخصیت بسیار شکننده و آسیب پذیری دارد. او خیلی انسان حساسی است. او انسان عمیق، باهوشی است و همه چیز را با دقت زیر نظر داشت. همکاری با او دوست داشتنی بود."

او همچنین نظرش را درباره همکاری با برایان کرانستون اینگونه عنوان کرد: "همکاری با برایان کرانستن شگفت انگیز بود.خیلی جنتلمن و انسان آرامی است. ما گپ های زیادی درباره زندگی و فلسفه با هم داشتیم. اودوست داشتنی بود. تمام عوامل تولید و فهرست بازیگران دوست داشتنی بودند. نیل برگر به جزئیات زیاد توجه شد. درمجموع همکاری با کل گروه تولید و بازیگران دوست داشتنی بود."

-9223372036854775808_-214122 (1)

نیکول کیدمن گلشیفته فراهانی کوین هارت برایان کرانستون فیلم بالا رفتن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین