کد خبر: 31414 A

تریلر روانی آقای کارگردان / لندن سوژه شد

تریلر روانی آقای کارگردان / لندن سوژه شد

ادگار رایت یک سال و نیم پس از ساخت "بچه راننده" سراغ فیلمی در تریلر روانی ترسناک می‌رود.

ایران آرت: "ادگار رایت" یک سال و نیم پس از ساخت "بچه راننده" سراغ فیلمی در تریلر روانی ترسناک می‌رود. کارگردان می‌گوید از فیلم "حالا نگاه نکن" نیکولاس روگ و "انزجار" رومن پولانسکی" تاثیر گرفته است.

به گزارش فارس به نقل از هالیوود ریپورتر، اداگار رایت که قرار است فیلم را درمورد لندن بسازد و هنرپیشه نقش اصلی‌اش نیز خانم خواهد بود در این مورد گفت: "با خودم فکر کردم که من هیچ‌وقت فیلمی در مورد مرکز لندن نساخته‌ام. جایی که ۲۵ سال از زندگی‌ام را در آنجا سپری کرده‌ام. این فیلم در مورد لندن است، جایی که در آن زیسته‌ام."

این فیلم که هنوز عنوانی برای آن اعلام نشده‌ قرار است فیلمبرداری‌اش در فصل تابستان انجام شود از فیلمنامه نوشته "کریستی ویلسون کایرن" نویسنده مجموعه تلویزیونی "داستان عامه‌پسند" و فیلم جدید "۱۹۱۷" با موضوع جنگ جهانی اول که در آینده نزدیک اکران خواهد شد، بهره می‌برد. فیلم "۱۹۱۷" به کارگردانی "سَم مِندِز" و به تهیه‌کنندگی "استوین اسپیلبرگ" ساخته شده است.

رایت همچنین اعلام کرد که دنباله فیلم "بچه راننده" را در دستور ساخت دارد و پیش‌نویس و اینکه طرح اولیه داستان "بچه راننده۲" نیز موجود است و در فیلم جدید چندین شخصیت تازه نیز معرفی خواهند شد.

 

رومن پولانسکی هالیوود ادگار رایت بچه راننده نیکولاس روگ
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین