کد خبر: 31568 A

اعلام سریال‌های شبکه دو تا ماه رمضان ۹۸

اعلام سریال‌های شبکه دو تا ماه رمضان ۹۸

مجموعه "تاریکی شب؛ روشنایی روز" از سه شنبه ۲۳ بهمن، "ساده دلان" ویژه نوروز ۹۸ و مجموعه تلویزیونی "دنیای گمشده" از ۱۷ فروردین ماه در جدول پخش این شبکه قرار خواهند گرفت.

ایران آرت: بعد از اتمام فصل دوم "بچه مهندس" که هم اکنون از شبکه دو سیما در حال پخش است، مجموعه "تاریکی شب؛ روشنایی روز" به نویسندگی و کارگردانی حجت قاسم زاده اصل و تهیه‌کنندگی مجید رضا بالا از سه شنبه ۲۳ بهمن ماه در ۱۹ قسمت روانه آنتن می‌شود.

داستان این مجموعه در دو برهه زمانی گذشته و حال اتفاق می‌افتد. این سریال روایت زندگی بهنام طریقت است که جریان روزمره حیاتش از مدار عادی خارج می‌شود. او به همراه همسرش در گذشته دانشجوی پزشکی بوده‌اند و در کنار آن به فعالیت سیاسی نیز می‌پرداختند. طریقت که نقش او را فرهاد قائمیان بازی می‌کند مجبور است پاسخ چرایی مشکلات امروزش را در گذشته پیدا کند. بیش از ۷۰ درصد از قصه در زمان حال روایت می‌شود و ۳۰ درصد از ماجرا در گذشته رخ می‌دهد.

از بازیگران این مجموعه می‌توان به فرهاد قائمیان، حمیدرضا آذرنگ، روزبه حصاری، فرخ نعمتی، مائده طهماسبی، امیرحسین مدرس، بهاران بنی احمدی، سید مهرداد ضیایی، بهرام ابراهیمی، مهوش وقاری، پرویز پورحسینی، ناصر ممدوح و با معرفی نیلوفر کوخانی اشاره کرد.

"ساده‌دلان" سریال نورزی شد

شبکه دو سیما برای نوروز ۹۸ نیز مجموعه‌ای تلویزیونی با نام اولیه "ساده‌دلان" به تهیه‌کنندگی حامد عنقا و کارگردانی بهرنگ توفیقی را در نظر گرفته است. این سریال که به تازگی کلید خورده، هم اکنون در مرحله تصویربرداری است تا همزمان با آغاز سال نو از شبکه دو سیما روانه آنتن شود.

"دنیای گمشده" با بازی ثریا قاسمی

"دنیای گمشده" عنوان دیگر مجموعه در نظر گرفته شده از سوی شبکه دو سیماست که از ۱۷ فروردین روانه آنتن می‌شود. این مجموعه ۱۷ قسمتی در ژانر طنز به کارگردانی امین امانی و تهیه کنندگی شاهرخ نوبت در مرحله پیش‌تولید قرار دارد.

"دنیای گمشده" داستان زندگی روحانی جوانی است که در یک روستای دورافتاده به همراه مادرش زندگی می‌کند. او یک زندگی ساده روستایی دارد که ناگهان باخبر می‌شود در تهران صاحب یک کارخانه و همچنین دارای دو خواهر و دو برادر ناتنی است که به لحاظ رفتار اجتماعی و خلق و خو با او تفاوت‌های بسیاری دارند ….

در این مجموعه بازیگرانی چون داریوش کاردان، ثریا قاسمی، نصراله رادش، امیرحسین صدیق، بهنوش بختیاری، آرام جعفری، افشین سنگ چاپ، رامین راستاد، بهراد خرازی، زهرا سعیدی، آرش نوذری، بهرام ابراهیمی، وحید شیخ زاده، محمد شیری، عباس محبوب، فرج الله گل سفیدی، سارا احمدیان، رضا خیاطی، کیاوش زارع طلب، سیاوش قاسمی، امید علیمردانی، سمیه مهدی پور، عباس بابایی و علی قلیچ خانی به نقش آفرینی مشغولند.

حمیدرضا آذرنگ بهرنگ توفیقی شبکه دو فرهاد قائمیان سریال ساده دلان ساده دلان تاریکی شب؛ روشنایی روز دنیای گمشده
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین