کد خبر: 3159 A

هنگامه قاضیانی و ملکه اپرای قرن

هنگامه قاضیانی و ملکه اپرای قرن

شهرهای نامریی کتابی جذاب است، شهرهای نامریی به هیچ‌کدام از شهرهایی که در جهان هست شبیه نیست. با سیر و سیاحت در شهرهای نامریی از داستان‌های هزار و یک‌شب تا زندگی سریع و مدرن آینده همه یکجا در ذهن زنده می‌شود.

ایران‌آرت: هنگامه قاضیانی، بازیگر سینمای ایران در روزنامه اعتماد، دو کتاب را برای خواندن در تعطیلات نوروز پیشنهاد کرده است:

کتاب: ستایش هنر، ستایش عشق، ماریا کالاس و زیر و بم زندگی هنری‌اش، کاملیا مسیح.
خواندن بیوگرافی همیشه برایم لذتی ماناست، اینکه ایمان می‌آوری انسانی که جهان نگاهش به اوست فقط هوش این را داشته که شکست‌ها را به فرصت و رنج‌ها را به ضیافت باشکوه زندگی تبدیل کند. از غصه‌ها قصه‌های شکوهمندی بسازد. خواندن زندگینامه ماریا کالاس ملکه اپرای قرن که بی‌تکرار بود بسیار جالب است. او موفق‌ترین زنی بود که در اجرای تراژدی‌های اپرایی بی‌مثال بود و هست. در حالی که زندگی شخصی او خود تراژدی عمیق و قابل بحثی است.
«شهرهای نامریی»، ایتالو کالوینو ، مترجم: ترانه یلدا
شهرهای نامریی کتابی جذاب است، شهرهای نامریی به هیچ‌کدام از شهرهایی که در جهان هست شبیه نیست. با سیر و سیاحت در شهرهای نامریی از داستان‌های هزار و یک‌شب تا زندگی سریع و مدرن آینده همه یکجا در ذهن زنده می‌شود. از یک شهر به شهر دیگر، مسیر سفری رویایی-فلسفی دنبال می‌شود که نشانه‌های آشنای آن به نقطه‌ای پنهان در درون انسان باز می‌گردد.

 

هنگامه قاضیانی ماریا کالاس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین