کد خبر: 31687 A

ماجرای آنجلینا جولی و یک قتل وحشیانه

ماجرای آنجلینا جولی و یک قتل وحشیانه

آنجلینا جولی به بازیگران فیلمی به کارگردانی و نویسندگی تیلور شریدان اضافه شد.

ایران آرت: آنجلینا جولی به جمع بازیگران فیلم سینمایی "کسانی که آرزو دارند من بمیرم" به کارگردانی و نویسندگی تیلور شریدان پیوست. شریدان این فیلمنامه را از رمانی با همین نام به نویسندگی مایکل کوریتا که در سال ۲۰۱۴ نوشته شده، اقتباس کرده است.

این فیلم و رمان داستان پسری ۱۴ ساله را روایت می‌کند که شاهد یک قتل وحشیانه بوده است و عاملان آن قتل به دنبال کشتن او و هر کس دیگری که از آن ماجرا اطلاع دارد، هستند. جزئیات دیگر این فیلم و همینطور نقش آنجلینا جولی هنوز مشخص نشده است.

باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ورایتی نوشت؛ گفته می شود شریدان قصد دارد ساخت این فیلم را بعد از سریالی که قرار است، برای شرکت "پارامونت" بسازد شروع کند.

شرکت‌های "برون استودیو" و "فیلم ریتز" این فیلم را تولید خواهند کرد و توسط شرکت‌های دیگر پشتیبانی مالی خواهد شد.

تیلور شریدان با نویسندگی برای فیلم‌هایی مثل "سیکاریو" و "اگر سنگ از آسمان ببارد" معروف شد و توانست نامزد اسکار بهترین فیلنامه بشود. همچنین با کارگردانی فیلم‌هایی همچون "رودخانه ویند" و سریال "سنگ زرد" نیز در این مقام نیز موفقیت‌هایی به دست آورده است.

آخرین باری که آنجلینا جولی در سینما بازی کرد، به سال ۲۰۱۵ و فیلم "کنار دریا" باز می گردد و حالا او قصد دارد دوباره به سینما بازگردد. او همچنین یک فیلم دیگر به نام "مالیفینست ۲" بازی خواهد کرد که در سال ۲۰۲۰ اکران خواهد شد.

آنجلینا جولی کسانی که آرزو دارند من بمیرم تیلور شریدان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین