کد خبر: 32063 A

ددپول 3" برای بزرگسالان ساخته می‌شود / سود ۱۵۰ میلیون دلاری از "کاپیتان مارول"

ددپول 3" برای بزرگسالان ساخته می‌شود / سود ۱۵۰ میلیون دلاری از "کاپیتان مارول"

مدیرعامل دیزنی اعلام کرد که قسمت‌های بعدی "ددپول" با رده‌ سنی بزرگسال ساخته می‌شود.

ایران آرت: دسته‌ای از هواداران مارول نگران بودند که پس از ادغام فاکس و دیزنی، چندگانه‌ی "ددپول" (Deadpool) و "اکس فورس" (X-Force) با لحنی ملایم‌تر ساخته شود و یا تغییراتی در آن به وجود آید، اما روز سه شنبه "باب ایگر" مدیر عامل دیزنی در مورد برنامه‌های شرکت برای درجه‌ی سنی فیلم‌های آینده‌ی استودیو که پیش از این به فاکس تعلق داشته‌اند صحبت کرد. ایگر تأکید کرد که استودیو مایل است "ددپول" را ادامه دهد.

به گزارش سی نما، مدیر عامل دیزنی اشاره می‌کند که استودیوی او فیلم‌های "ددپول"، "اکس فورس" و دیگر فیلم‌های فاکس که با رده‌ی سنی بزرگسال منتشر می‌شوند پس از ادغام دو شرکت ادامه خواهند یافت. دیزنی که تاکنون فیلم‌های زیادی را با رده‌ی سنی بزرگسال عرضه نکرده، به نظر می‌رسد که پس از خریدن فاکس تغییراتی در سیاست‌هایش به وجود آورد زیرا پس از نهایی شدن قرار داد محصولات بزرگسالانه‌ی شبکه‌ی FX، فاکس سرچلایت و چندگانه‌ی "ددپول" همگی به مالکیت دیزنی درخواهند آمد.

بنابراین به نظر نمی‌رسد که دیزنی در این محصولات تصرفی کند و اجازه دهد موفقیت برندهای یاد شده ادامه پیدا کند. ایگر می‌گوید عناوین FX به سبب ماهیت غیرخانوادگیشان احتمالاً روی سرویس "دیزنی+" قرار نخواهند گرفت. "راب لایفلد" نویسنده‌ی "ددپول" ماه گذشته در صفحه‌ی توئیتر خود به هواداران اطمینان داده بود که صرف نظر از نوع قرارداد فاکس و دیزنی سومین قسمت فیلم تولید خواهد شد.

اما دوران رقابت دیزنی و نت‌فلیکس نیز از هم اکنون رسماً آغاز شده است، چرا که "باب ایگر" روز سه شنبه ضمناً تأکید کرد که فیلم "کاپیتان مارول" که در تاریخ ۸ مارس آینده روی پرده می‌رود، اولین فیلمی خواهد بود که در اختیار نت‌فلیکس قرار نمی‌گیرد و در عوض به صورت انحصاری از طریق سرویس "دیزنی+" منتشر می‌شود. "کریستین مک‌کارتی" مدیر مالی دیزنی برآورد کرده است که با این اقدام برای فیلم‌هایی که در سال ۲۰۱۹ عرضه می‌شوند تا ۱۵۰ میلیون دلار سودآوری می‌کند.

ایگر با اشاره به سرویس ESPN+ که در طول نه ماه ۲ میلیون مشترک را به خود جذب کرده می‌گوید: "اساساً آنچه که ما در تلاشیم انجام دهیم سرمایه‌گذاری برای آینده است. تمام اقدامات شرکت به گونه‌ای طراحی شده‌اند تا در دراز مدت این صنعت بخش مهمی از درآمدها و هزینه‌های دیزنی را تشکیل دهد." وارنرمیدیا هم به دنبال تأسیس سرویس اشتراکی خود است اما دسامبر گذشته با فروش حقوق سریال "دوستان" (Friends) موجب شگفتی شد و ۱۰۰ میلیون دلار درآمدزایی کرد.

تاریخ آغاز به کار سرویس "دیزنی+" همچنان نامشخص است.

هالیوود دیزنی ددپول کاپیتان مارول ددپول 3
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین