کد خبر: 32091 A

تولید فیلم جدید برد پیت لغو شد

تولید فیلم جدید برد پیت لغو شد

تولید قسمت دوم فیلم ترسناک و علمی-تخیلی "جنگ جهانی زد" کنسل شد.

ایران آرت: پس از چند سال گمانه‌زنی در مورد قسمت دوم فیلم ترسناک و علمی-تخیلی "جنگ جهانی زد" (World War Z)، وبلاک "پلی‌لیست" گزارش داده است که این پروژه رسماً متوقف شده است. این فیلم قرار بود اواخر سال ۲۰۱۹ با کارگردانی "دیوید فینچر" و با حضور دوباره‌ی "برد پیت" جلوی دوربین برود.

به گزارش سی نما، این وبلاگ اشاره می‌کند که علت کنسل شدن پروژه نگرانی‌های مالی و بودجه‌ی آن بوده، هرچند که پیش از این فینچر و پیت اعلام کرده بودند که قسمت بعدی با هزینه‌ای به مراتب پایین‌تر به تولید می‌رسد. قسمت اول فیلم با احتساب مخارج فیلمبرداری مجدد برخی صحنه‌ها به ۲۰۰ میلیون دلار رسید.

با توجه به همکاری فینچر و پیت در فیلم‌های "باشگاه مشت‌زنی" (Fight Club) و "مورد عجیب بنجامین باتن" (The Curious Case of Benjamin Button)، بازگشت این دو فیلمساز و بازیگر محتمل به نظر می‌رسید. اوایل سال جاری میلادی، "پروداکشن ویکلی" فاش کرده بود که پروژه از ماه مارس آینده کلید می‌خورد و لوکیشن‌های آن در تایلند، اسپانیا و ایالت‌های آتلانتا و جورجیا خواهد بود.

قسمت اول در سال ۲۰۱۱ براساس رمانی به همین نام نوشته‌ی "مکس بروکس" و با بودجه‌ی ابتدایی ۱۲۵ میلیون دلاری ساخته شده بود و با توجه به اینکه سکانس پایانی باید از سلاح گرم استفاده می‌شد و مقامات بوداپست این اجازه را صادر نمی‌کردند، تولید فیلم تا سال بعد به تأخیر افتاد.

پارامونت در سال ۲۰۱۲ نیز "دیمن لیندلاف" نویسنده‌ی سریال "گمشده" (Lost) را برای نگارش مجدد فیلمنامه به خدمت گرفت اما پیش از آنکه کارش را به پایان ببرد از پروژه جدا شد. بعد از آن "درو گدار" کارگردان "کلبه‌ای در جنگل" (The Cabin in the Woods) برای تمام کردن فیلمنامه وارد پروژه شد، و پایان بندی او مستلزم ۴۰ دقیقه فیلمبرداری  جدید بود و به همین علت بودجه‌ی فیلم تا ۲۰۰ میلیون دلار افزایش پیدا کرد. این فیلم قرار بود در دسامبر سال ۲۰۱۲ روی پرده برود اما سرانجام در تابستان ۲۰۱۳ به نمایش درآمد. اما علیرغم همه‌ی این موانع و مشکلات، فیلم ۵۴۰ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت.

اکنون به نظر می‌رسد که پارامونت ترجیح می‌دهد ژانر زامبی را فراموش کرده و به سراغ چندگانه‌ی پرفروش "مأموریت غیرممکن" برود. آن‌ها اخیراً اعلام کردند که قسمت‌های بعدی این مجموعه فیلم در سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ به اکران می‌رسد.

برد پیت جنگ جهانی زد
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین