کد خبر: 32389 A

آقای بازیگر در نقش شیطان

آقای بازیگر در نقش شیطان

نقش شیطان در سریال "فاک نیک" به بندیکت کامبربچ رسید.

ایران آرت: آخرین عضو از عوامل سریل "فال نیک" (Good Omens) معرفی شد. "بندیکت کامبربچ" ستاره‌ی "شرلاک" (Sherlock)، برای آمازون در نقش شیطان، حاکم جهنم صداپیشگی می‌کند.

سریال از کتابی به همین نام به قلم "نیل گیمن" و "تری پرچت" اقتباس شده و "دیوید تنانت"، "مایکل شین"، "جان هم"، "فرانسیس مک‌دورماند"، "میراندا ریچاردسون"، "آدریا آرجونا"، "مایکل مک‌کین"، و "نیک آفرمن" در آن حضور دارند.

به گزارش سی نما، "فرانسیس مک‌دورماند" در این سریال ماوراءالطبیعی به جای کاراکتر "خدا" صداپیشگی می‌کند و تنانت در نقش "کرولی"، فرشته‌ای که از اولین روز خلقت روی زمین ساکن بوده است. او همان ماری است که حوا را وسوسه کرد به سیب درخت دانش خیر و شر نزدیک شود. "مایکل شین" نقش "اسرافیل" را برعهده دارد، فرشته‌ای که به اندازه‌ی کرولی ساکن زمین بوده و وظیفه‌ی نگهبانی از دروازه‌های شرقی بهشت به او محول شده بود. "آنا مکسول مارتین" نقش "بعل‌الذباب" یا "خداوندگار مگس‌ها" رهبر نیروهای دوزخی را برعهده گرفته و "جان هم" نقش "گابریل" فرشته‌ی مقرب و رهبر نیروهای بهشتی.

این سریال درام فانتزی که با همکاری استودیوهای بی‌بی‌سی و آمازون به تولید رسیده، به یک میزان از عناصر طنز و وحشت استفاده کرده است. داستان سریال در دنیای امروز روی می‌دهد، وقتی که آخرالزمان در شرف وقوع است و "روز حساب" در کمین بشریت. ارتش خیر و شر نیروهای خود را گردآورده‌اند و آتلانتیس ظهور کرده است.

تمامی شش اپیزود این سریال در تاریخ ۳۱ می از طریق سرویس "آمازون پرایم" در بیش از ۲۰۰ کشور مختلف در دسترس قرار می‌گیرد و اواخر سال جاری میلادی در بریتانیا از شبکه‌ی BBC 2 روی ایر می‌رود.

هالیوود بندیکت کامبربچ سریال فرانسیس مکدورمند سریال فال نیک
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین