کد خبر: 32469 A

تجربه متفاوت کارگردان "جنگ ستارگان" / وقتی آدم‌ها از روز مرگ‌شان با خبر می‌شوند

تجربه متفاوت کارگردان "جنگ ستارگان" / وقتی آدم‌ها از روز مرگ‌شان با خبر می‌شوند

کارگردان قسمت نهم "جنگ ستارگان" فیلمی بر اساس رمان پرفروش "آن دو سرانجام می‌میرند" خواهد ساخت.

ایران آرت: شبکه HBO و فیلم‌ساز مشهور جی. جی آبرامز بار دیگر همکاری خواهند کرد. این همکاری برای ساخت اقتباسی از پرفروش‌ترین کتاب سال 2017 نیویورک، "آن دو سرانجام می‌میرند" (They Both Die at the End) به نویسندگی "آدام سیلورا" خواهد بود.

به گزارش سی نما، داستان این فیلم در آینده نزدیک اتفاق می‌افتد، در زمانی که تماسی تلفنی مردم را از روز آخر زندگی آن‌ها خبردار می‌کند. فیلم "آن دو سرانجام می‌میرند" داستان دو پسری را بازگو می‌کند که به همراه تعداد دیگری، روز آخر زندگی خود را می‌گذرانند و شرایط ترسناک، خنده‌دار، عجیب، امیدوارانه و رمانتیکی را تجربه می‌کنند.

کریس کلی نیز در تولید این اثر همراهی خواهد کرد. کلی نویسندگی و کارگردانی فیلم "مردم دیگر" (Other People) را بر عهده داشت که در فستیوال فیلم سان دنس در سال 2016 اکران شد و همچنین به عنوان نویسنده با برنامه "پخش زنده شنبه شب" (Saturday Night Live) همکاری داشت.

"آن دو سرانجام می‌میرند" جدیدترین همکاری شبکه اچ. بی. او با "آبرامز" و استودیو بد روبات است که تولید سریال علمی تخیلی "دنیای غرب" (Westworld) را هم بر عهده داشت. این استودیو اخیراً فعالیت جدیدی را برای تولید سریال درام فانتزی "دمی موند" (Demimonde) آغاز کرده است.

آبرامز در حال حاضر کارگردانی آخرین قسمت سری فیلم‌های "جنگ ستارگان" را بر عهده دارد، "جنگ ستارگان: قسمت چهارم" (Star Wars: Episode IX) روز کریسمس به روی پرده سینما خواهد رفت.

 

رمان نیویورک تایمز هالیوود جنگ ستارگان جی.جی آبرامز جی جی آبرامز آدام سیلورا آن دو سرانجام میمیرند
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین