کد خبر: 32479 A

شارلیز ترون وزیر امور خارجه آمریکا شد / عکس

شارلیز ترون وزیر امور خارجه آمریکا شد / عکس

از تریلر فیلم "لانگ شات" با بازی شارلیز ترون که در آن نقش وزیر امور خارجه آمریکا را بازی می‌کند رونمایی شد.

ایران آرت: سینماهای آمریکا تابستان آینده بار دیگر به تصرف آثار ابرقهرمانی همچون "انتقام‌جویان: آخر بازی" (Avengers: Endgame)، و فیلم‌های خانوادگی مانند "داستان اسباب بازی ۴" (Toy Story 4) و "شیر شاه" (The Lion King) در خواهد آمد، اما از طرفی فرصت مناسبی است برای استودیوها تا آثار کم‌هزینه‌ای مانند کمدی جدید "شارلیز ترون" و "سث روگن" را روی پرده ببرند. فیلم جدید این دو تحت عنوان "لانگ شات" (Long Shot) توسط "جاناتان لوین" نوشته و کارگردانی شده است.

به گزارش سی نما، در فیلم جدید کارگردان "۵۰/۵۰"، ترون در نقش "شارلوت فیلد" وزیر امور خارجه ایالات متحده که تصمیم می‌گیرد برای رئیس جمهور شدن رقابت کند به ایفای نقش می‌پردازد. "باب اودنکرک" ستاره‌ی سریال "بهتر است با سال تماس بگیرید" (Better Call Saul) نیز در فیلم نقش رئیس جمهور آمریکا را بازی کرده است. فیلد سعی می‌کند به کمک "فرد فلارسکی" با بازی روگن متن سخنرانی‌هایش را بنویسد.

سؤال کلیدی در دل داستان فیلم این است که آیا زنی چون ترون می‌تواند در دام عشق مردی چون روگن بیفتد یا نه. هرچند در آثار کمدی رمانتیک چنین سؤالی همراه مطرح بوده و بازیگرانی مثل "کوین جیمز"، "آدام سندلر" و حتی روگن ر فیلم‌های قبلی‌اش، خود را در مقابل بازیگر زنی دیده‌اند که به اعتقاد بسیاری در سطح یکدیگر نبوده‌اند. "لانگ شات" قصد دارد پاسخی به این نقد داده باشد.

long-shot-trailer-1024x576

"اوشی جکسون جونیور"، "اندی سرکیس"، "جون دایان رافائل"، "راوی پاتل" و "رندال پارک" بازیگران نقش‌های مکمل این فیلم خواهند بود. لوین پیش از این سابقه‌ی کارگردانی و نویسندگی فیلم‌های "بدن‌های گرم" (Warm Bodies)، "شبی که" (The Night Of)، و "ربوده‌شده" (Snatched) را دارد. اگرچه ترون نقش نامزد ریاست جمهوری را بازی می‌کند، اما روگن اخیراً در مصاحبه با "اینترتینمنت ویکلی" اعلام کرده است که "لانگ شات" بیشتر یک کمدی رمانتیک است تا یک فیلم سیاسی.

روگن می‌گوید: "می‌خواستیم فیلمی بسازیم که به واقعیات سیاسی دنیای امروز اشاره داشته باشد بدون آنکه بیانه‌های سیاسی بیش از حد خام‌دستانه صادر کند و در عین حال به شدت سرگرم‌کننده و لذت بخش باشد و حداکثر مخاطبین را به خود جذب کند."

استودیوی لایزنگیت فیلم "لانگ شات" را در تاریخ ۳ می در آمریکا اکران می‌کند. این فیلم از ماه آینده برای اولین بار در جشنواره‌ی فیلم تگزاس (SXSW) به نمایش درمی‌آید.

هالیوود شارلیز ترون فیلم لانگ شات جاناتان لوین
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین