کد خبر: 32607 A

پیش‌بینی منتقدین از برندگان جوایز اسکار 2019

پیش‌بینی منتقدین از برندگان جوایز اسکار 2019

منتقدین نشریات معتبر پیش‌بینی می‌کنند که فیلم "رما" برنده جایزه بهترین فیلم اسکار 2019 شود.

ایران آرت: روزنامه‌ها، سایت‌ها و خبرگزاری‌ها در مدت کمی که به برگزاری مراسم نهایی اسکار 2019 باقی‌مانده پیش‌بینی‌های خود را برای برندگان این دوره از جوایز ارائه داده‌اند.

منتقد روزنامه گاردین کمتر از 10روز مانده به برگزاری مراسم اسکار2019 درمورد نامزدهایی که پیش‌بینی می‌شود استحقاق بردن جایزه را داشته باشند، نظر داده است. براساس نظر برادشاو" اولیویا کولمن" بازیگر فیلم "سوگلی" و "گلن گلوز" بازیگر فیلم "همسر" استحقاق دریافت جایزه بهترین بازیگر زن را دارند؛ این در حالی است که نام "یالیتسیا آپاریسیو" و "لیدی گاگا" بازیگران فیلم‌های "رما" و "ستاره‌ای متولد می‌شود" نیز در میان نامزدهای بهترین بازیگران زن نیز دیده می‌شود.

به گزارش همشهری، منتقد گاردین همچنین بر این باور است که بازی ماندگار "بردلی کوپر" در فیلم "ستاره‌ای متولد می‌شود"، می‌تواند وی را بدل به برنده جایزه بهترین بازیگر مرد در اسکار2019 کند. او همچنین معتقد است:"رجینا کینگ" با بازی درخشان در فیلم "اگر خیابان بیل می‌توانست حرف بزند" و "ریچارد‌ای گرانت" با بازی دلپذیر خود در فیلم "آیا می‌توانی مرا ببخشی" شایسته دریافت جایزه اسکار هستند. او برخلاف پیش‌بینی‌های انجام گرفته بر این باور است که "پاول پاولیکاسکی" به‌دلیل کارگردانی فیلم "جنگ سرد" مستحق دریافت جایزه بهترین کارگردان در اسکار2019 است. جنگ سرد برنده جایزه بهترین فیلم از سوی آکادمی اروپا نیز شده است.

برادشاو همچنین معتقد است که رما به‌عنوان بهترین فیلم اسکار2019 انتخاب خواهد شد.

منتقدان سایت سی نت اما بر این باورند که فیلم‌های "رما"، "کتاب سبز" و "سوگلی" از شانس بیشتری برای انتخاب شدن به‌عنوان بهترین فیلم اسکار2019 برخوردارند. "تایلر کواتز" سایت اسکوایر اما پیش‌بینی کرده است که احتمال دارد "رما" به‌عنوان بهترین فیلم اسکار2019 انتخاب شود و علاوه بر آن 5 اسکار دیگر را از آن خود کند. منتقد سایت اسکوایر همچنین بر این باور است که "رمی مالک" به‌دلیل نقش آفرینی در فیلم "راپسودی بوهمی" شایسته دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد اسکار2019 است. منتقد اسکوایر درباره بهترین بازیگر زن اسکار2019 با منتقد روزنامه گاردین هم نظر و بر این باور است که به‌احتمال زیاد "گلن گلوز" به‌دلیل بازی در فیلم "همسر" خواهد توانست جایزه اسکار بهترین بازیگر زن را از آن خود کند.

براساس نظر منتقد سایت اسکوایر "ماهر شالا علی" به‌دلیل ایفای نقش در فیلم "کتاب سبز" برنده جایزه بهترین بازیگر مکمل نقش مرد در اسکار2019 خواهد بود.

"رجینا کینک" نیز به باور منتقد اسکوایر جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن را به‌دلیل بازی درخشان خود در فیلم "اگر خیابان بیل می‌توانست حرف بزند" دریافت خواهد کرد.

 

اسکار لیدی گاگا جایزه اسکار بردلی کوپر ستاره ای متولد شده است رما
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین