کد خبر: 32670 A

هلن میرن و بازیگر "فرندز" در جمع اهداکنندگان جوایز اسکار

هلن میرن و بازیگر "فرندز" در جمع اهداکنندگان جوایز اسکار

تهیه کنندگان مراسم اسکار سومین فهرست اهداکنندگان جوایز اسکار امسال را که شامل نام هایی چون هلن میرن، پل راد و مایکل بی. جوردن است، معرفی کردند.

ایران آرت: یک دوجین نام های بزرگ در هالیوود به فهرست شگفت انگیز اهداکنندگان جوایز مراسم اسکار که یکشنبه ۲۴ فوریه در لس آنجلس برگزار می شود، پیوستند.

در فهرست سومی که از سوی تهیه کنندگان مراسم اسکار منتشر شده است نام این افراد به چشم می خورد: السی فیشر، دانی گویرا، برایان تایر هنری، مایکل بی. جوردن، هلن میرن، جان مولانی، تایلر پری، فرل ویلیامز، کریستن ریتر، پل راد و میشل یئو.

بله گزارش صبا، دانا گیگلیوتی و گلن ویز دو تن از تهیه کنندگان مراسم اسکار در بیانیه روز ۱۹ فوریه خود چنین نوشتند: ما از این که به این هنرمندان و فیلمسازان شگفت انگیز خوش آمد می گوییم، هیجان زده هستیم. آنها هیجان و انرژی فزاینده شگفت آوری با خود به مراسم امسال اسکار می آورند.

از دیگر اهداکنندگان جوایز مراسم اسکار امسال که تا به حال معرفی شده اند این افراد را می توان نام برد: خاویر باردم، آنجلا بیست، چادویک بوزمن، امیلیا کلارک، لورا درن، ساموئل ال. جکسون، استیون جیمز، کیگان مایکل کی، کی‌کی لاین، جیمز مک‌آووی، ملیسا مک‌کارتی، جیسون موموآ و سارا پولسن.

آکادمی همچنین دو هفته پیش اولین فهرست اهدا کنندگان جوایز امسال را معرفی کرده بود که می توانید این فهرست را در اینجا مشاهده کنید.

اسکار هلن میرن اسکار 2019 مایکل بی جردن پل راد دانی گویرا الکسی فیشر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین