کد خبر: 32680 A

رکورد هیو جکمن در گینس ثبت شد

رکورد هیو جکمن در گینس ثبت شد

نام هیو جکمن به خاطر بازی در نقش‌ ابرقهرمانی در کتاب رکوردهای گینس به ثبت رسید.

ایران آرت: هرچند که دیگر هرگز قرار نیست "هیو جکمن" نقش "وولورین" را بازی کند، اما نامش با این شخصیت تا ابد گره خورده. او نه تنها همیشه در یاد هواداران مارول خواهد ماند، بلکه اکنون یک رکورد گینس هم به نامش به ثبت رسیده.

"رکوردهای جهانی گینس" روز چهارشنبه گذشته اعلام کرد که نام جکمن و "پاتریک استوارت" به خاطر بازی در نقش‌های ابرقهرمانی در کتاب رکوردهای گینس به ثبت رسیده است. این دو بازیگر از سال ۲۰۰۰ با فیلم‌ "اکس-من" (X-Men) تا سال ۲۰۱۷ و فیلم "لوگان" (Logan) به یک اندازه در نقش‌های خود بازی کردند و از این رو در کنار هم رکورد طولانی‌ترین بازی در نقش‌های ابرقهرمانی مارول در فیلم‌های لایو اکشن برایشان به ثبت می‌رسد. زمان اختصاص یافته برای نقش "وولورین" و "چارلز اگزاویه" از اولین تا آخرین فیلم ۱۶ سال ۲۲۸ روز است.

به گزارش سی نما، این خبر به هنگام حضور جکمن در برنامه‌ی "امروز صبح" شبکه‌ی ITV اعلام شد. لحظاتی بعد جکمن بار دیگر غافلگیر شد چرا که ویدیویی از استورات به نمایش گذاشته شد که در آن خطاب به او می‌گفت: "سلام هیوی عزیز. باخبر شدم که نام من و شما در کتاب رکوردهای گینس به ثبت رسیده. تبریک می‌گویم دوست من. افتخار دیگری به کلکسونت اضافه شد."

در حال حاضر به نظر نمی‌رسد که رکوردهای این دو دست یافتنی باشد، مگر اینکه "رابرت داونی جونیور" بخواهد چند سال دیگر در نقش "مرد آهنی" بازی کند. در ماه‌های گذشته علی‌رغم تلاش‌های "رایان رینولدز"، جکمن تأکید کرد که برنامه‌ای برای بازگشت دوباره در نقش "وولورین" ندارد.

 

کتاب گینس گینس هیو جکمن ابرقهرمان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین