ایران آرت: همزمان با هیاهوی مراسم اسکار، نتفلیکس در اقدامی هیجان انگیز نخستین تیزر فیلم "مرد ایرلندی" جدیدترین ساخته گانگستری مارتین اسکورسیزی با حضور رابرت دنیرو، آل پاچینو، هاروی کیتل و جو پیشی را منتشر کرد.

در این تیزر ۴۵ ثانیه‌ای که امروز منتشر شد تنها صدای آل پاچینو، رابرت دنیرو و شلیک گلوله شنیده می‌شود و تصویری از یک فشنگ به همراه اسامی عوامل فیلم نشان داده می‌شود.

به گزارش صبا، در دیالوگ‌های رد و بدل شده در تیزر که گویی هسته مرکزی فیلم را تشکیل می دهند شخصیت جیمی هافا با بازی پاچینو به شخصیت فرانک شیران با بازی دنیرو می گوید: فهمیده ام که شما برادر من هستید. فرانک شیران در جواب می گوید: بله بله از دیدنتون خوشحال هستم.

در ادامه هافا جمله رمزدار شنیده ام خانه ها را رنگ می کنی؟ را به شیران می گوید و شیران هم در جواب چنین می گوید: بله این کار را انجام می دهم.

این دیالوگ نهایی اشاره به نام کتابی است که فیلم براساس آن ساخته شده است.

"مرد ایرلندی" نهمین همکاری دنیرو و اسکورسیزی و اولین همکاری پاچینو و اسکورسیزی در دنیای سینما براساس کتابی به نام "شنیده ام خانه ها را رنگ می کنی" ساخته شده است.

بنا به گفته منابع نزدیک به فیلم، "مرد ایرلندی" اکتبر امسال به سینماها خواهد آمد.
 

رونمایی از اولین تیزر "ایرلندی" با بازی آل پاچینو و رابرت دنیرو

نتفلیکس همزمان با مراسم اسکار در اقدامی هیجان انگیز نخستین تیزر فیلم "مرد ایرلندی" جدیدترین ساخته مارتین اسکورسیزی را منتشر کرد.

ارسال نظر