کد خبر: 32853 A

معرفی پروژه بعدی نامزدهای اسکار 2019 / از آلفونسو کوارون تا کریستین بیل و لیدی گاگا

معرفی پروژه بعدی نامزدهای اسکار 2019 / از آلفونسو کوارون تا کریستین بیل و لیدی گاگا

بازیگران و کارگردان‌های نامزد شده در اسکار ۲۰۱۹ به دنبال تکرار موفقیت خود با فیلم‌های جدید در سال آینده هستند.

ایران آرت: به طور قطع برندگان اسکار ۲۰۱۹ به دنبال تکرار روند جایزه گرفتن در سال‌های آینده هستند و کسانی هم که دست خالی مراسم را ترک کردند برای اثبات خود به آکادمی اسکار، در سال جدید فیلم‌های جدیدی بازی می کنند که در این گزارش به معرفی آن‌ها میپردازیم.

آلفونسو کوارون

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، کارگردان فیلم "رما" امسال با دریافت ۳ جایزه از این آکادمی در بخش‌های بهترین فیلم خارجی زبان، فیلمنامه وبهترین کارگردان،  سال خوبی را برای خود رقم زد. 

قرار است کوارون به عنوان تهیه کننده در فیلم جدید گریمو دل تورو، بهترین کارگردان ۲۰۱۸، به نام "ساحره ها" همکاری کند. دراین فیلم اکتاویا اسپنسر و آن هاتاووی بازی می کنند. او همچنین قرار است برای شرکت "اچ، بی، او" سریالی به نام صعود بسازد.

کریستین بیل

نامزد اسکار بهترین بازیگر مرد برای فیلم "معاون" که این مراسم را دست خالی ترک کرد نیز پروژه‌های جدیدی پیش روی خود دارد، فیلم "فورد علیه فراری" محصول شرکت کمپانی، جدیدترین بازی کریستین بیل خواهد بود و فیلم "چرنین" نیز فیلم بعدی او خواهد بود که با مت دیمن و جان برنتال (بازیگر سریال مجازاتگر) ایفای نقش خواهد کرد که در ماه ژوئن اکران خواهد شد.

لیدی گاگا

نامزد بهتری بازیگر زن در فیلم "ستاره‌ای متولد میشود" و برنده بهترین ترانه برای همین فیلم، فعلا پروژه سینمایی جدیدی برای سال آینده خود درنظر نگرفته، اما به دنبال ساخت ششمین آلبوم موسیقی خود است.

پاول پاولیکوفسکی

نامزد اسکار بهترین کارگردان و بهترین فیلم خارجی زبان برای فیلم "جنگ سرد"، که هر فیلمش در هر دو بخش ناکام ماند. فیلم جدیدش اقتباسی از زندگی نامه شعر روسی به نام ادوارد لیموف است که احتمالا فیلم او نیز به همین نام منتشر خواهد شد.

ویگو مورتنسن

فیلم جدید ویگو مورتنسن بازیگر مشهور فیلم "ارباب حلقه ها" و نامزد اسکار بهترین بازیگر مرد سال ۲۰۱۹، در بخش بازیگری نخواهد بود و او با فیلم سینمایی "سقوط" اولین فعالیت خود را در پشت دوربین و با کارگردانی این فیلم تجربه خواهد کرد.

ملیسا مکارتی

بازیگر نامزد شده اسکار در بخش بهترین بازیگر زن برای فیلم "آیا هرگز میتوانی مرا ببخشی؟"، سال جدید در فیلم "آشپزخانه" مقابل تیفانی هدیش و فیلم اکشن کمدی "فوق باهوش ها" به کارگردانی بن فالکُنی ایفای نقش خواهد کرد.

امی آدامز

نامزد اسکار بهترین بازیگرنقش مکمل زن برای فیلم "معاون"، در سال جدید با فیلم "زنی در پنجره" به پرده نقره‌ای باز خواهد گشت.

 

اسکار لیدی گاگا ملیسا مک کارتی کریستین بیل اسکار 2019 پاول پاولیکوفسکی آلفونسو کوارون ویگور مورتنسن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین