کد خبر: 32854 A

زیدان آسیا از عبدالرضا کاهانی شکایت کرد

زیدان آسیا از عبدالرضا کاهانی شکایت کرد

سرمایه‌گذار "وقت داریم حالا" تاکید می‌کند جنجالی که عبدالرضا کاهانی سر ممیزی‌های وارده به این فیلم راه انداخته، برای آن است که از زیر برگرداندن سرمایه او شانه خالی کند.

ایران آرت: مجتبی جباری از عبدالرضا کاهانی شکایت کرده است؛ این‌که زیدان آسیا برای حل مشکل‌اش با کارگردان سرشناس سینمای ایران دست به دامن دادگاه شده است، مربوط به سرمایه‌گذاری‌اش در تولید فیلم "وقت داریم حالا" می‌شود.

"وقت داریم حالا" به کارگردانی و نویسندگی عبدالرضا کاهانی، ساخته سال ۱۳۹۲ است؛ فیلمی که تولید مشترک ایران و فرانسه است و یکی از سرمایه‌گذارانش مجتبی جباری.

به گزارش خبرآنلاین، این فیلم برای اولین بار در جشنواره فیلم کارلووی‌ واری به نمایش در آمد و در فرانسه هم اکران شد، اما هیچ‌گاه فرصت روی پرده رفتن را در ایران پیدا نکرد. حالا بازیکن سابق تیم‌ملی و باشگاه استقلال به همین دلیل از عبدالرضا کاهانی شکایت کرده است.

مجتبی جباری در این‌باره می‌گوید: "از زمانی که فیلم آماده شده است، پنج سال می‌گذرد و این مدت زمان کمی نیست. قرار بوده فیلم اکران عمومی شود و از سود حاصل از آن، سرمایه من برگردد که نشده است. حالا آقای کاهانی برای اینکه می‌خواهد خودش را تبرئه کند و بگوید وظیفه‌اش را انجام داده، جنجال‌ به‌پا کرده و همه چیز را به گردن سانسور انداخته است."

کاپیتان شماره هشت پیشین تیم استقلال ادامه می‌دهد: "ایشان برای خودش یک فیلمی در فرانسه ساخته که اصلا نمی‌دانم چه فروشی کرده و چه حساب کتابی داشته است، چون من درصدی هم آنجا شریک بودم. او که با این فیلم، جایگاهی هم در فرانسه پیدا کرد، اصلا به ماجرای اکران داخلی توجه نمی‌کند تا سرمایه‌گذاری من برگردد. این کار خیلی بد و زشت است."

او تاکید می‌کند: "من حتی مطمئن نیستم فیلمی که ما با هم دیدیم، همان فیلمی است که به وزارت ارشاد فرستاده. با توجه به مواردی که در فهرست ممیزی‌های فیلم می‌بینم و از نحوه برخورد و صحبت کردنش اصلا مطمئن نیستم که همان فیلم را به من نشان داده است. به همین دلیل هم الان به شرایطی رسیده که چون ما شکایت کردیم ایشان هم از این سمت دست به کار شده و موارد سانسور را مطرح کرده است."

جباری می‌گوید: "از آنجایی که طبق قرارداد نوشته بودیم اگر فیلم در ایران مجوز نگرفت باید سرمایه ما را بر گرداند، اجرای این بند را تقاضا کردیم که موافقت نکردند و ما مجبور شدیم شکایت کنیم."

 

مجتبی جباری عبدالرضا کاهانی وقت داریم حالا
نظرات خوانندگان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین