کد خبر: 32961 A

انصراف خالق "بازی تاج و تخت" از بازی مقابل دوربین

انصراف خالق "بازی تاج و تخت" از بازی مقابل دوربین

خالق جهان "بازی تاج و تخت" اعلام کرد وقت ندارد تا برای یک حضور کوتاه به محل فیلمبرداری فصل هشتم سریال "بازی تاج و تخت" برود.

ایران آرت: جرج آر. آر. مارتین خالق مجموعه فانتزی "ترانه یخ و آتش" که براساس آن سریال موفق "بازی تاج و تخت" ساخته شده است حاضر نشد حضوری کوتاه در فصل پایانی این سریال داشته باشد.

مارتین در مصاحبه اخیر خود با انترتینمنت ویکلی گفت که وقت آن را ندارد تا به بلفاست (پایتخت ایرلند شمالی) محل فیلمبرداری فصل هشتم سریال "بازی تاج و تخت" برود.

به گزارش صبا به نقل از کولایدر، این نویسنده آمریکایی دراین باره تاکید کرد: دیوید (بنیاف) و دَن (وایس) (خالقان سریال) از من برای حضور در یکی از اپیزودهای پایانی دعوت کردند، من هم وسوسه شدم که این کار را انجام بدهم اما فکر نمی کنم برای یک حضور کوتاه وقت آن را داشته باشم به بلفاست سفر کنم.

خالق "ترانه یخ و آتش" همچنین فاش کرد که در قسمت آزمایشی فصل اول حضوری کوتاه در این سریال را تجربه کرده بود که البته در تدوین نهایی حضور کوتاه او از این سریال حذف شد.

بنابراین با این مصاحبه مارتین، دوستداران "بازی تاج و تخت" در ماه آوریل وقتی اپیزودهای نهایی این سریال را مشاهده می کنند نباید انتظار دیدن چهره جرج آر. آر. مارتین آفریننده شخصیت های این سریال را داشته باشند.

بازی تاج و تخت ترانه یخ و آتش دیوید بنیاف دن وایس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین