کد خبر: 33029 A

مهراوه شریفی‌نیا بر سر دو راهی / امیدوارم مهمان خوبی برای مردم باشم

مهراوه شریفی‌نیا بر سر دو راهی / امیدوارم مهمان خوبی برای مردم باشم

بازیگر سریال "بر سر دو راهی" می‌گوید: اگر فرد دیگری جز حامد عنقا پیشنهاد همکاری می‌داد ترجیح می‌دادم دوری‌ام از تلویزیون ادامه پیدا کند

ایران آرت: مهراوه شریفی‌نیا که پس از سه سال دوری از تلویزیون، در سریال نوروزی "بر سر دو راهی" ایفای نقش کرده است، گفت: این کار قرار است در فضایی نوستالژیک تولید شود و این فضا برایم جالب بود. "بر سر دوراهی" قصه روان و ساده‌ای دارد که گرچه انگار بارها شنیده شده اما نوع روایت آن است که جذابش می‌کند.

این بازیگر در گفت‌وگویی با ایسنا ضمن بیان مطالب بالا، درباره حضور در این سریال و همکاری با حامدعنقا گفت: من تا به حال دو تجربه همکاری با آقایعنقا داشتم که یکی "قلب یخی"، اولین سریال رسانه تصویری بود و دیگری سریال اینترنتی "پیکسل" است که هنوز نمایش داده نشده است.

او ادامه داد: من در "قلب یخی" نوشته عنقا را بسیار دوست داشتم، به نحوی که چهار سکانس از سریال را خواندم و آن‌قدر جذب نقش و قصه شدم که با پروژه قرارداد بستم. خوشبختانه بعدها هم متوجه شدم اشتباه نکرده بودم.

57838625

او اظهار کرد: "بر سر دوراهی" اولین حضور من بعد از "کیمیا" در تلویزیون است و در این سه سال هر کاری پیشنهاد شد نپذیرفتم. چون می‌خواستم مقداری از تلویزیون فاصله بگیرم. در این مدت سه یا چهار فیلم سینمایی و یک تئاتر کار کردم و کمی به احیای خودم پرداختم؛ کلاس رفتم، کتاب خواندم و فیلم دیدم اما کار با حامد عنقا همیشه جذاب و لذت‌بخش است. شاید اگر فرد دیگری پیشنهاد همکاری می‌داد ترجیح می‌دادم دوری‌ام از تلویزیون ادامه پیدا کند اما قلم آقای عنقا برای من دوست‌داشتنی است و به او اعتماد دارم.

بازیگر "ساعت شنی" با بیان اینکه در سریال جدیدش اولین همکاری خود با بهرنگ توفیقی را پشت سر می‌گذارد، گفت: وارد کردن فضای نوستالژیک به سریالی در دهه ۹۰ اتفاق جذابی است و امیدوارم روزهای عید مهمان خوبی برای لحظات شاد و تعطیل مردم باشیم.

57838623

مهراوه شریفی نیا حمید گودرزی بهرنگ توفیقی حامد عنقا سریال نوروزی بر سر دو راهی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین