کد خبر: 33212 A

گربه معروف ژاپنی در اختیار هالیوود قرار گرفت

گربه معروف ژاپنی در اختیار هالیوود قرار گرفت

بنا بر خبری که دیروز منتشر شد، شرکت ژاپنی خالق "هلو کیتی" برای اولین بار گربه مشهور خود را به دست یک کمپانی بزرگ هالیوودی سپرد.

ایران آرت: شخصیت کارتونی "هلو کیتی – Hello Kitty" اولین نمایش هالیوودی خود را تجربه خواهد کرد.

بر اساس خبری که دیروز پنجم مارچ (۱۴ اسفند) منتشر شد، شرکت ژاپنی سان‌ریو برای اولین بار حق ساخت اقتباس سینمایی از این گربه معروف و تعدادی دیگر از کاراکترهای خود را به استودیوی برادران‌وارنر واگذار کرده است.

به گزارش صبا به نقل از هالیوود ریپورتر، بر طبق این قرارداد سان‌ریو علاوه بر هلوکیتی، حق ساخت فیلم سینمایی تعدادی از محبوب‌ترین کاراکترهای کارتونی ساخت خود همچون گودتاما، مای ملودی و ستاره‌های دوقلوی کوچک را نیز به این کمپانی بزرگ فیلمسازی واگذار کرده است. هنوز اطلاعاتی مبنی بر اینکه این اثر در قالب انیمیشن تولید می‌شود یا به صورت لایو اکشن، در دسترس نیست، اما از هم اکنون جستجو برای فیلمنامه‌نویسان آن آغاز شده است.

"هلو کیتی – Hello Kitty" با نام دیگر "پیشی سفیده – Kitty White"، گربه‌ای کارتونی از نژاد باب‌تیل به همراه پاپیون سری قرمز رنگ است که برای اولین بار در سال ۱۹۷۴ توسط یوکو شیمیزو در کمپانی سان‌ریو ژاپن خلق شد. هلو کیتی اولین بار روی یک کیف پول ظاهر شد و کم‌کم حضورش در دیگر محصولات گسترده شد. این شخصیت اولین بار در سال ۱۹۷۶ به ایالات متحده راه یافت تا سیر صعودی خود را به صورت نجومی طی کند. هم اکنون بیش از ۵۰ هزار محصول گوناگون از این کاراکتر کارتونی تولید می‌شود، تا جایی که یک طنزی وجود دارد که می‌گوید: هر چیزی که بتوانید نام ببرید، نسخه هلو کیتی آن موجود است.

در حال حاضر هلو کیتی با گذر از درآمدی نزدیک به هشتاد میلیارد دلار، دومین برند رسانه‌ای پرفروش جهان و بالاتر از محصولاتی چون میکی‌موس، جنگ ستارگان، دنیای سینمایی مارول و محصولات هری پاتر است و این خود به تنهایی انگیزه‌ای بسیار جذاب برای اهالی هالیوود است تا برای ساخت نسخه سینمایی آن دست به کار شوند.

شینتارو تسوجی، بنیان‌گذار کمپانی سان‌ریو روز گذشته در بیانیه‌ای اعلام کرد: بسیار خوشحالم که هلو کیتی و دیگر کاراکترهای محبوب سان‌ریو اولین نمایش هالیوودی خود را انجام خواهند داد. هلوکیتی سال‌های سال نمادی از دوستی بوده است و امیدواریم این فیلم در جهت گسترش حلقه این دوستی عمل کند.

 

انیمیشن گربه هالیوود هلو کیتی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین