کد خبر: 33670 A

وودی هارلسون: فصل دوم "کارآگاه حقیقی" ناامیدم کرد

وودی هارلسون: فصل دوم "کارآگاه حقیقی" ناامیدم کرد

بازیگر فصل اول سریال محبوب "کارآگاه حقیقی" در جدیدترین مصاحبه‌اش اعلام کرد که فصل دوم این سریال او را نا امید کرده است.

ایران آرت: وودی هارلسون در مصاحبه خود اعلام کرد که فصل دوم "کارآگاه حقیقی" بسیار  نا امید کننده بود و از کمپانی اِچ بی او هم این انتظار را نداشته است، وودی هارلسون خودش در نقش مارتین هارت در فصل اول این سریال که در سال ۲۰۱۴ و در ۸ قسمت عرضه شد به همراه متیو مک کانهی در نقش راست کوهل ایفای نقش کرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، هارلسون میگوید هیچوقت نمی خواهد در فصل جدیدی از این سریال شرکت کند چراکه معتقد است ساختن سریالی به خوبی فصل یک بسیار سخت خواهد بود و تقریبا غیر ممکن است.

فصل دوم این سریال در سال ۲۰۱۵ با بازی ریچل مک آدامز کالین فارل و وینس وان منتشر شد که داستان سه پلیس که در اداره پلیس آمریکا همکار هستند را روایت می کند. این موضوع با واکنش مثبتی نه از سوی مخاطبان و نه از سوی منتقدین روبرو نشد و این فصل را بی هیجان‌تر از فصل گذشته می دانستند.

هارلسون نیز در مصاحبه جدید خود با «ساندی تودِی» اعلام کرده که فصل دوم بسیار نا امید کننده بود و توقعاتش از این سریال خیلی بالاتر بود، اما از فصل سوم این سریال با بازی ماهرشالا علی برنده اسکار ۲۰۱۹ بسیار رضایت دارد و با اینکه چهار قسمت آن را دیده، دوست داشت بیشتر ادامه داشته باشد.

دلیل علاقه و ارتباط برقرار کردن او با فصل جدید این سریال را می توان شباهت‌هایی که فصل سوم در نوع داستان، زمان بندی و حتی شباهت شخصیت‌های داستان با فصل یک دانست که از نگاه برخی منتقدین، این اشتراک‌ها با اینکه نقاط قوت خوبی هستند، اما این تکرار برای مخاطب جذاب نخواهد بود.

هارلسون در انتها اعلام کرد خود او در ابتدا دوست نداشت در سریال‌های تلویزیونی بازی کند، اما این محصول شبکه بزرگ اِچ بی او بود و این نقطه تمایز این سریال با سریال‌های مشابه بود به همین دلیل آن را پذیرفت و از این انتخابش بسیار خوشحال است.

 

هالیوود سریال کارآگاه حقیقی سریال پربیننده وودی هارلسون
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین