کد خبر: 33762 A

رقص کردی امین حیایی تا بادیگاردهای شقایق و عکس متفاوت شجریان

رقص کردی امین حیایی تا بادیگاردهای شقایق و عکس متفاوت شجریان

دیدن تصویری متفاوت و انتشار نیافته از استاد محمدرضا شجریان شیرین‌ترین اتفاق هنری روز گذشته بود.

ایران آرت: سجاد مالمیر: ویژه برنامه‌های تحویل سال شبکه‌های تلویزیونی با حضور مهمانانی از جمله هنرمندان شناخته‌شده کشور به روی آنتن رفت و هر چند تقریباً هیچکدام از برنامه‌ها با نوآوری همراه نبود اما در برخی از آنها اتفاقات جالب و بامزه‌ای رخ داد.

در کنار آن، اخبار دیگری نیز طی یک روز گذشته از هنرمندان کشورمان منتشر شد که شاید شیرین‌ترین آنها دیدن تصویری متفاوت و انتشار نیافته از استاد محمدرضا شجریان بود. در ادامه این گزارش به مرور اخبار جذاب مرتبط با هنرمندان و چهره‌های فرهنگی کشور طی یک روز گذشته خواهیم پرداخت. با ایران آرت همراه باشید. 


عکس متفاوت استاد شجریان

چند سالی است که عادت کرده‌ایم دم تحویل سال یاد استاد شجریان بیفتیم. نوروز 95 بود که استاد یک شوک نوروزی به ما وارد کرد و در روز عید با انتشار ویدئویی از بیماری 15 ساله خود پرده برداشت. بعد از آن ویدئو هم دیگر هیچ‌وقت صدای استاد را نشنیدیم و همچنان در آرزوی شنیدن دوباره صدایش هستیم.

دیشب هم لحظه تحویل سال به یاد استاد بودیم که همایون از دلتنگی درمان آورد. همایون شجریان عکسی متفاوت و دیده نشده از استاد را در کنار نوه‌اش به اشتراک گذاشت و برای خسرو آواز ایران آرزوی سلامتی کرد.

photo_2019-03-21_02-09-58

البته هیچ توضیحی داده نشده که این عکس متعلق به چه زمانی است و آیا دیشب از استاد گرفته شده یا نه. به هر حال امیدواریم استاد یک روزی دوباره ویدئویی را منتشر کند و این‌بار از حال خوبش به ما بگوید.


بادیگاردها و بنز جنجالی خانم بازیگر

شقایق دلشاد، بازیگر و مدل ایرانی به تازگی ویدئویی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده و آنطور که به نظر می‌آید مصاحبه‌ای ترتیب داده تا حرف‌هایش را درباره بادیگاردها و ماشین بنزش بزند و بگوید من اینها را دارم و شما ندارید!



بازیگر سریال "شهرزاد" از بادیگاردها و ماشین بنزش فیلم گرفته و تا توانسته فخر فروخته. البته هیچ اشکالی ندارد که هنرمندان بادیگارد و بنز داشته باشند اما به نظر می‌رسد شقایق خانم با ایجاد حاشیه برای خودش به دنبال شهرت می‌گردد.

ما که ندیدیم هنرمندان طراز اول‌مان هیچ‌وقت از این کارها بکنند! اما به هر حال دارندگی است و برازندگی، به ما چه؟!


مسعود جان مجاز شد، تلویزیون هم آمد

مسعود صادقلو خواننده موسیقی پاپ شب سال نو مهمان حمید گودرزی و هیراد حاتمی در ویژه برنامه تحویل سال شبکه 5 با نام "بهار جان" شد.

خواننده "خفه‌گی" سه سال پیش در یک گفت‌وگوی اینترنتی گفته بود "عمر یک خواننده فقط چند سال است و اگر این زمان را بخواهد صرف گرفتن مجوز کند، عمر هنری‌اش به پایان می‌رسد و شنیده نمی‌شود" اما ظاهراً آقا مسعود نظرش عوض شده. مسعود جان حالا مجوزش را گرفته و به تلویزیون هم راه پیدا کرده، نوش جانش!


رقص کردی آقای سوپراستار

اصلاً مگر می‌شود آهنگ شاد کردی پخش شود و آدم ساکت بنشیند؟ حالا می‌خواهد یک آدم معمولی باشد یا امین حیایی! یک محفل خصوصی باشد یا آنتن زنده تلویزیون! به هر حال فرقی نمی‌کند.

پس به امین حیایی حق می‌دهیم وقتی دقایقی قبل از تحویل سال در برنامه علیخانی بساط آهنگ و رقص کردی به راه بود و او هم نتوانست خودش را کنترل کند و دم تحویل سال یک تکانی به بدنش داد!

1

البته سوپراستار سینمای ما که هر بار به بهانه‌ دعوت به برنامه‌های تحویل سال از یک آهنگ جدیدش هم رونمایی می‌کند، دیشب هم یک آهنگ جدید خواند. هرچند خوانندگی‌اش مثل رقصیدنش خوب نیست!


این چه وضع خواندن است جنابان ای‌پی؟!

آرش ap و برادرش مسیح از مهمانان برنامه ویژه تحویل سال احسان علیخانی بودند. این دو برادر خواننده که به تازگی آلبوم اول‌شان را منتشر کرده‌اند، شب گذشته بخش‌هایی از قطعه "دریا" را به‌صورت زنده اجرا کردند اما اجرای‌شان چنگی به دل نزد. برادران عدل‌پرور می‌گفتند خجالتی هستند اما مگر خواننده خجالتی هم داریم؟

به هر حال این دو برادر آنطوری که انتظار داشتیم نبودند ولی قبلاً خواننده‌های دیگرمان هم نشان داده‌اند که برای اجرای زنده در برنامه‌های تلویزیونی ریسک نمی‌کنند و سعی می‌کنند بالا نخوانند. مخاطب تلویزیون میلیونی است دیگر، سوتی بدهی کارت تمام است، شوخی‌بردار نیست!


الهام چرخنده در افق

همین چند وقت پیش بود که الهام چرخنده از سینما گلایه کرد و گفت دیگر به او نقش نمی‌دهند که شاید ادعایش صحت داشته باشد چون او بعد از حاشیه‌هایی که ایجاد کرد دیگر در هیچ فیلمی بازی نکرده. اما به نظر می‌رسد حاشیه‌های این بازیگر باعث شده که تلویزیون با او مهربان‌تر باشد.

5158335

چرخنده شب گذشته مجری ویژه برنامه نوروزی شبکه افق بود. این ویژه برنامه تلاش داشت تا فضای متفاوتی را متناسب با سلیقه مخاطبانش روی آنتن ببرد، به همین منظور مهمانان برنامه و آیتم‌های آن بیشتر جنبه معنوی داشتند.


دمت گرم کاپیتان

در حالیکه پرویز پرستویی از ورزشکاران خواسته بود تا برای حمایت از عادل فردوسی‌پور به برنامه‌های ویژه تحویل سال نروند، تقریباً کسی به حرفش گوش نکرد و مثل هر سال ورزشکاران زیادی از جمله افشین قطبی، حسین ماهینی و احمد عابدزاده و حتی اکبر استاد اسدی به تلویزیون رفتند اما در این بین مسعود شجاعی حرف‌های جالبی داشت.

مسعود گفت: "من شنیدم استاد مسلم بازیگری آقای پرستویی که از هواداران‌شان هستم فرمودند امسال به خاطر حمایت از عادل فردوسی‌پور به تلویزیون نیاییم. راستش با اجازتون من آمدم اینجا که درباره عادل حرفم را بزنم. من نمی خواهم خیلی به این مسئله دامن بزنم و یا حمله کنم به مدیر شبکه ۳. می خواهم بگویم که انشالله آقای فروغی اگر اشتباه نکنم، درایت کنند و مسئله را حلش کنند. برند ۹۰ با عادل فردوسی‌پور ساخته شده است و کسی غیر از او نمی تواند این کار را انجام دهد."

koolakmag-7

مسعود شجاعی قبلاً هم نشان داده بود که حرف حق زدن را خیلی خوب بلد است، دمت گرم کاپیتان.

پرویز پرستویی محمدرضا شجریان مسعود شجاعی امین حیایی احسان علیخانی الهام چرخنده مسیح و آرش مسعود صادقلو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین