کد خبر: 33766 A

سام درخشانی روی لبه تیغ / تجربه سختی را از سر گذراندم

سام درخشانی روی لبه تیغ / تجربه سختی را از سر گذراندم

سام درخشانی گفت: دلیل اینکه می‌گویم نقشم در پالتو شتری سخت بود این است که این نقش به شدت روی لبه تیغ و مرز بود

ایران آرت: سام درخشانی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، درباره بازی در فیلم سینمایی پالتو شتری گفت: به جرات می‌توانم بگویم که بازی من در فیلم پالتو شتری به شدت سخت بود و می‌توانم بگویم که یکی از سخت‌ترین نقش‌هایی بود که در کارنامه کاری‌ام تجربه کرده بودم.

وی در همین راستا به میزان گفت: دلیل اینکه می‌گویم نقشم در پالتو شتری سخت بود این است که این نقش به شدت روی لبه تیغ و مرز بود. این کاراکتر هیچ المان ظاهری خاصی نداشت که بتوانم از آن بهره گرفته و برای بازی از آن استفاده کنم.

بازیگر فیلم خوب بد جلف دلیل سختی نقش خود در پالتو شتری را اینگونه وصف کرد: این کاراکتر کاملاً خونسرد بود و دو وجهه داشت. برای کسانی که بازی کرده‌اند می‌دانند بازی در نقشی که هیچ مشخصه خاصی ندارد بسیار سخت است.

وی در همین رابطه اضافه کرد: این نقش هیچ مشخصه و الگوی بیرونی و تعریف مشخصی نداشت که بتوانم آن را به راحتی بازی کنم. بازی در چنین نقش‌هایی که در فیلم کمدی حضور دارند و از بیرون تعریف خاصی را به خود اختصاص نمی‌دهند بسیار عجیب و سخت است.

درخشانی درباره احتمال موفقیت پالتو شتری در اکران عموم خاطرنشان کرد: من معتقدم که پالتو شتری صد در صد در گیشه موفق خواهد بود. مردم امروز با سینمای کمدی روبه‌رو هستند که من هم در آن بازی کرده ام و شاید از آن خسته شده باشند و به همین دلیل از فیلم خاصی مثل پالتو شتری استقبال خواهند کرد.

 

سام درخشانی پالتو شتری
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین