کد خبر: 33906 A

سه‌گانه ابلیس در راه سینما / پروژه بعدی کارگردان الیزابت مشخص شد

سه‌گانه ابلیس در راه سینما / پروژه بعدی کارگردان الیزابت مشخص شد

شکار کاپور قراردادی برای کارگردانی "سه گانه ابلیس" بر اساس رمان‌هایی از آمیتاو گوش امضا کرد.

ایران آرت: شکار کاپور فیلمساز مشهور هندی که ساخت فیلم «الیزابت» را در کارنامه دارد، قراردادی برای کارگردانی «سه گانه ابلیس» بر اساس رمان‌هایی از آمیتاو گوش نویسنده سرشناس هموطنش امضا کرده است. آی سینما به نقل از هالیوود ریپورتر نوشت، این رمان‌ها در میانه قرن نوزدهم و در جریان جنگ تریاک بین انگلستان، هند و چین می‌گذرد.

این پروژه تولید مشترکی بین کمپانی  آرتیست استودیوز، اندمول شاین گروپ و یک تلویزیون تازه تأسیس به نام داوتیل مدیا خواهد بود و بر اساس رمان‌های «دریای خشخاش»، «رودخانه دود» و «سیل آتش» موسوم به «سه‌گانه ابلیس» اثر آمیتاو گوش ساخته می‌شود.

جزئیات بیشتر درباره زمان آغاز تولید، بودجه و شبکه تلویزیونی یا آنلاین پخش این سه گانه اعلام نشده است. جاستین پولارد که در فیلم «دزدان دریایی کارائیب» و سریال‌های «وایکینگ‌ها» و «خاندان تودور» حضور داشته، به عنوان مشاور تاریخی و ویراستار داستان با کاپور همکاری خواهد کرد.

شکار کاپور بعد از سال‌ها حضور موفق در بالیوود، از دهه ۱۹۹۰ به هالیوود رفت و فیلم «الیزابت» را در سال ۱۹۹۸ ساخت که نامزد هفت جایزه اسکار شد. او دنباله این فیلم درباره ملکه الیزابت را با عنوان «الیزابت: عصر طلایی» در سال ۲۰۰۷ کارگردانی کرد. نقش ملکه در این دو فیلم را کیت بلانشت بازی می‌کرد.

 

هالیوود بالیوود سینما شکار کاپور
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین