کد خبر: 33948 A

سریال پربیننده "چیزهای بهتر" تمدید شد

سریال پربیننده "چیزهای بهتر" تمدید شد

با اعلام شبکه‌ FX فصل چهارم سریال "چیزهای بهتر" ساخته خواهد شد.

ایران آرت: شبکه‌ی FX چهار هفته پس از آغاز پخش فصل سوم "چیزهای بهتر" (Better Things) با بازی "پاملا آلدون"، اعلام کرد فصل چهارم این سریال را به تولید می‌رساند. این سریال کمدی تحسین شده به تهیه‌کنندگی و کارگردانی آلدون طبق گزارش ورایتی در سال ۲۰۲۰ بازمی‌گردد.

"جان لندگراف" مدیر شبکه‌های FX ضمن اعلام این خبر گفت: "سریال "چیزهای بهتر" با هر فصل پرانرژی‌تر شد و با جذب مخاطبین نام "پاملا آلدون" را به عنوان یکی از موفق‌ترین خالقین عرصه‌ی تلویزیون معرفی کرد. به ندرت می‌بینیم که سریالی تا این حد شخصی باشد و در عین حال در به تصویر کشیدن فرزندپروری، خانواده و زندگی، تا این اندازه همه شمول."

به گزارش سی نما، آلدون تمامی اپیزودهای فصل سوم را کارگردانی کرده و علاوه بر این به عنوان تهیه‌کننده، نویسنده و شورانر فعالیت می‌کند. هشت اپیزود باقی‌مانده فصل سوم سه‌ شنبه شب‌ها از شبکه‌ی FX پخش می‌شود. "چیزهای بهتر" یکی از تحسین‌شده‌ترین سریال‌های امسال است و فصل سوم آن از "راتن تومیتوز" امتیاز ۱۰۰ درصد و از "متاکریتیک" امتیاز ۹۴ درصد دریافت کرده است.

این سریال در مورد "سم فاکس" با بازی آلدون است، یک مادر تنها که با بازیگری در لس آنجلس سه دختر خود "مکس"، "فرانکی" و "دوک" را بزرگ می‌کند. او در همین حین از مادر خود "فیل" که در نزدیکی او ساکن است نیز مراقبت می‌کند. سم در ایجاد رابطه با سه دختر خود با چالش‌هایی چون صداقت، عشق و شوخی مواجه است. سم سعی می‌کند زندگی در حال تغییر دخترانش را اداره کند، خانواده‌اش را تأمین کند و با یکی دو دوست خود وقت بگذراند و گاهی با خود خلوت کند.

فصل اول این سریال جایزه‌ی "پی‌بادی" را به دست آورد و آلدون برای فصل اول و دوم آن نامزد جایزه‌ی امی بهترین بازیگر زن در سریال‌های کمدی شد. او همچنین برای فصل دوم این سریال نامزد گلدن گلوب هم شده بود.

 

هالیوود سریال سریال پربیننده چیزهای بهتر سریال چیزهای بهتر پاملا آلدون
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین