کد خبر: 33970 A

واکنش حامد بهداد به تکثیر شدنش در سینما

واکنش حامد بهداد به تکثیر شدنش در سینما

حامد بهداد درباره همکاری با رضا میرکریمی، اهمیت گرفتن سیمرغ برای او و تکثیر شدنش در سینما توضیحاتی را ارائه داد.

ایران آرت: فیلم جدید رضا میرکریمی بر اساس الگوی کلاسیک ژانر جاده‌ای ساخته شده است. "جلال" شمایل یک آنتاگونیست را دارد؛ یک شرور منفی منفعت‌طلب که خانواده‌اش را رها کرده و حتی حاضر نیست فرزندان خود را ببینند اما به ناچار با دو بچه در یک مسیر همراه می‌شود و...

به گزارش ایران آرت، حامد بهداد که در فیلم "قصر شیرین" نقش جلال را بازی کرده است، درباره حضور در این فیلم و همکاری با رضا میرکریمی می‌گوید: این اثر نمایشی شاخص‌های زیادی را در دل خود جای داده است که هر کدام این دلایل فاکتورهای مهمی برایم به حساب می‌آید. رضا میرکریمی کارگردان کاربلد و بزرگی در سینمای ایران است و همکاری با وی قطعاً مزایای زیادی خواهد داشت. احساس کردم باید در فیلم "قصر شیرین" حضور داشته باشم تا همکاری با فیلمسازی مانند رضا میرکریمی هم در کارنامه من ثبت شود.

او در پاسخ به این سوال که آیا نقش‌آفرینی در "قصر شیرین" در کارنامه‌اش یک گام رو به جلو و پیشرفت محسوب می‌شود، به مجله سینمایی بیستوچهار توضیح می‌دهد: بله، قطعاً این‌گونه است. فیلمنامه و نقشی که در "قصر شیرین" بازی کردم برایم تجربه‌بخش و جذاب بود، تاکنون کمتر در شمایل این موقعیت‌ها قرار گرفته بودم و به‌خصوص "قصر شیرین" که جذابیت‌های فراوانی داشت.

بهداد در واکنش به سوالی درباره تغییر کردن جنس ایفای نقشش در آثار سینمایی به نسبت گذشته گفت: نمی‌توانم این موضوع یا اتفاق را تأیید کنم، چون من در سینما فعالیت خودم را می‌کنم. من به‌خاطر شناختم از زندگی و بیشتر شدن تجربه‌ام در زندگی، بازی‌ام ترکیبی از تکنیک و حس است. هرچه رشد شامل حال هر بازیگری شده، شامل حال من هم شده؛ بخشی تبدیل به تکنیک شده و بخشی تبدیل به حس شده است.

حامد بهداد درباره بازیگرهایی که به شیوه او بازی می‌کنند و در پاسخ به این سوال که "آیا حامد بهداد در سینما تکثیر شده است"، توضیح داد: این موضوع‌ها از دور به گوش من می‌رسد ولی از کمترین اهمیت برایم برخوردار است. سینما و نقش‌هایی که ما بازی می‌کنیم عین زندگی است، به‌عبارت دیگر سینما زندگی است و در زندگی هم تشابه و شباهت بسیاری وجود دارد اما در مجموع این مباحث و صحبت‌ها کاملاً بی‌اهمیت است.

نامزد سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول جشنواره فیلم فجر درباره اهمیت سیمرغ برای او بیان کرد: این موضوع‌ها دیگر برایم مهم نیست و من همواره مسیر خودم را می‌روم، حال در این مسیر سیمرغی باشد یا نباشد برایم مهم نیست. ما برای گفت‌وگو کردن و لذت بردن از سینما در جشنواره فیلم فجر حضور می‌یابیم و باید از این فرصت‌ها استفاده کنیم. 

 

حامد بهداد رضا میرکریمی قصر شیرین
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین