کد خبر: 34043 A

انتشار تیزر جدید "بازی تاج و تخت"/ وینترفل ویرانه می‌شود

انتشار تیزر جدید "بازی تاج و تخت"/ وینترفل ویرانه می‌شود

در تیزر جدید "بازی تاج و تخت" وینترفل به ویرانه تبدیل می‌شود.

ایران آرت: فصل هشتم و پایانی «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) در حال پدیدار شدن است و هواداران این سریال فانتزی خود را برای بدترین غافلگیری‌ها در شش اپیزود باقیمانده آماده می‌کنند و امیدوارند شخصیت‌های محبوبشان تا پایان زنده بمانند. اما پیش از قسمت پایانی، نبردی عظیم در سرزمین «ویتنرفل» زادبوم خاندان استارک به وقوع خواهد پیوست و ممکن است در همین حین جان شخصیت‌های محبوب طرفداران «بازی تاج‌وتخت» گرفته شود.

سی نما نوشت؛ شبکه‌ی HBO به خوبی می‌داند که هواداران مجموعه از «نبرد وینترفل» می‌هراسند و به همین علت از آن برای بازاریابی و تهییج احساسات استفاده می‌کند.  شبکه سه شنبه شب تیزر کوتاه جدیدی از فصل آخر سریال منتشر کرده که چیزی جز ویرانه‌های «شمال» را نشان نمی‌دهد.

هرچند ممکن است این تصاویر حقیقتاً در داستان سریال روی نداده باشند، اما مطمئناً برای تباهی و مرگی طراحی شده که در کمین این سرزمین نشسته است. اگر به دقت به این تصاویر نگاه کنید، چیزهایی متعلق به خاندان استارک را خواهید دید که از وقوع حادثه‌ای غم‌انگیز برای آنان نشان دارد. یکی از جالب توجه‌ترین این اشارات به «آریا» و «جان اسنو» مربوط می‌شود که از سایر اعضای خاندان به یکدیگر نزدیک‌تر بودند. در ثانیه‌ی ۲۰ تیزر شمشیری دیده می‌شود که سال‌ها قبل «جان اسنو» به «آریا» داده بود. در لحظات پایانی نیز دوربین روی شمشیر والریایی اسنو که در برف فرورفته فکوس می‌کند.

شبکه‌ی HBO روز یکشنبه یک (یا دو؟) تیزر دیگر اقدام کرده بود. اولین اپیزود از فصل هشتم «بازی تاج‌وتخت» دوشنبه ۲۶ فروردین منتشر می‌شود.

بازی تاج و تخت جان اسنو کیت هرینگتون
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین