کد خبر: 34071 A

وقتی نتفلیکس فیلم خودش را کپی می‌کند

وقتی نتفلیکس فیلم خودش را کپی می‌کند

فیلم جدید نتفلیکس شباهت‌های زیادی به فیلم ترسناک و جنجالی "قفس پرنده" دارد.

ایران آرت: اگر از شباهت‌های "آشکار" فیلم ترسناک جدید نتفلیکس به فیلم مستقل و تحسین‌شده "مکانی آرام" (جان کرازینسکی) بگذریم، به ارزش‌های گروه بازیگری قوی و تفاوت‌های آن با فیلم کرازینسکی می‌رسیم؛ اما آن وقت ممکن است به نظر برسد که این فیلم مشابه "قفس پرنده" (سوزانا بیر) هم هست!

هنر و تجربه نوشت؛ "سکوت" درباره خانواده‌ای است که می‌کوشد در جهانی مملو از موجوداتی زنده بماند که به محض این‌که صدایی بشنوند به سوی طعمه‌شان هجوم می‌برند. علاوه بر این، داستان شامل نوجوانی می‌شود که فاقد قدرت شنوایی است ولی در عوض، هیولاهای فیلم موجوداتی پرنده‌مانند هستند که انسان‌های باقی‌مانده را تکه‌پاره می‌کنند.

"سکوت" را جان آر. لئونِتی کارگردانی کرده است که با ساختِ اسپین‌آف "آنابل" در مجموعه فیلم‌های "احضار" شناخته می‌شود. ترکیب بازیگران فیلم هم شامل استنلی توچی، کایرنِن شیپکا، میراندا اوتو، جان کوربِت، کِیت تِراتِر و کایل برایت‌کاف می‌شود. "سکوت" از ۱۰ آوریل (۲۱ فروردین) در نتفلیکس عرضه خواهد شد.

"مکانی آرام" که دنباله‌اش هم در دست تولید قرار گرفته است، با بودجه‌ای حدود ۲۰ میلیون دلار، به فروشی نزدیک به ۳۴۱ میلیون دلار دست پیدا کرد و پس از اولین نمایش جهانی‌اش در جشنواره SXSW با استقبال عموم منتقدان هم روبه‌رو شد.

نتفلیکس جان کرازینسکی یک جای ساکت مکانی آرام قفس پرنده فیلم سکوت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین