کد خبر: 34122 A

جنگ ستارگان به سبک "بازی تاج و تخت"

جنگ ستارگان به سبک "بازی تاج و تخت"

مجموعه‌ی جدید "جنگ ستارگا"ن که قرار است توسط سازندگان "بازی تاج و تخت"ساخته شود در دوران جمهوری قدیم اتفاق می‌افتد.

ایران آرت: شبکه‌ خبری "جنگ ستارگان" از طریق سایت Comicbook.com گزارش داده است که به گفته‌ی یکی از منابع آن‌ها که در تمام فیلم‌های "جنگ ستارگان" دیزنی کار کرده است، ۹۵٪ اطمینان دارد که این مجموعه‌ی جدید در دوران جمهوری قدیم اتفاق می‌افتد که در بازی‌های مثل "جنگ ستارگان": Knights of the Old Republic و Star Wars: The Old Republic به آن اشاره شده است.

به گفته‌ی این منبع، دلیل انتخاب این دوران زمانی این است که دیزنی می‌خواهد خط زمانی "جنگ ستارگان" را بازتر کند و مطابق میل طرفداران سبک بازی تاج و تخت "بازی تاج و تخت" باشد.

سایت کلاغه نوشت؛ گفته شده که داستان فیلم‌های این مجموعه مربوط به صدها سال پیش از اسکایواکرها است و این منبع ادعا می‌کند که این فیلم‌ها تقریبا ادغامی از جنگ ستارگان و ارباب حلقه‌ها خواهند بود و فیلم برداری همین پاییز آغاز خواهد شد.

شبکه‌ی خبری "جنگ ستارگان" تاکید می‌کند که این خبر هنوز فقط در حد یک شایعه است چرا که تنها یک منبع آن را نقل کرده است و هرچند این منبع به‌خاطر سابقه‌اش قابل اعتماد است، اما بهتر است فعلا زیاد مطمئن نباشیم.

اگر این فیلم‌ها واقعا مربوط به صدها سال قبل از اسکایواکرها باشد، بنابراین احتمالا در حدود زمان Knights of the Old Republic نخواهد بود چرا که داستان آن مربوط به ۴۰۰۰ سال قبل از تشکیل جمهوری کهکشانی است.

هرچند، با در نظر گرفتن این که داستان KOTOR (Knights of the Old Republic) دیگر محور اصلی این فیلم‌ها نیست، بعید نیست که بنیوف و وایس برای طرفداران نشانه‌هایی از آن داستان‌ها قرار بدهند، درست مانند کاری کاری که دیو فیلونی در "جنگ ستارگان" Rebels انجام داد.

اوایل سال گذشته بود که اعلام شد دیوید بنیوف و دی بی وایس مسئولیت نویسندگی و تولید یک مجموعه‌ی جدید از "جنگ ستارگان" را به عهده گرفته‌اند. جزئیات بیش‌تری منتشر نشد اما تایید شد که این فیلم‌ها هم از حماسه‌ی اسکایواکر و هم از سه‌گانه‌‌ای که رایان جانسون (کارگردان The Last Jedi) مشغول ساخت آن است کاملا جدا خواهد بود.

 

بازی تاج و تخت جنگ ستارگان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین