کد خبر: 34187 A

از شرارت فرزند ریچل وایس تا جاسوسی خانم بازیگر

از شرارت فرزند ریچل وایس تا جاسوسی خانم بازیگر

بری لارسون که به تازگی فیلم "کاپیتان مارول" با بازی او به باشگاه میلیاردی‌های سینما پیوسته است، در فیلمی جدید در نقش یک مامور سیا ظاهر می‌شود.

ایران آرت: تازه‌ترین پروژه سینمایی ریچل وایس (نامزد اسکار 2019) و بری لارسون (برنده اسکار و بازیگر نقش کاپیتان مارول) مشخص شد. بر اساس این گزارش، ریچل وایس قرار است در فیلم "لنی" نقش مادر یک بچه شرور و کنجکاو را بازی کند و بری لارسون در نقش یک مأمور سیا ظاهر خواهد شد. خبرهای دیگری هم از بالیوود و هالیوود داریم که در ادامه خواهید خواند. با ایران‌آرت همراه باشید.

ریچل وایس مادر لنی کوچولو

رمان "لنی" مکس پورتر تبدیل به فیلم سینمایی می‌شود. ریچل ویز در کنار بازی در نقش اصلی این فیلم، یکی از تهیه‌کنندگانش هم هست.

جام جم به نقل از موویز نوشته است: داستان لنی در دهکده‌ای در 60 مایلی شهر لندن اتفاق می‌افتد. جامعه‌ای کوچک با مردمانی ساده در این محل زندگی می‌کنند. تاریخ کهن دهکده اهالی آن را به یکدیگر مربوط کرده و زندگی‌شان را در هم تنیده است. وجود یک افسانه فولکلور بین اهالی به این دهکده حال و هوای غریبی داده است. براساس این افسانه، موجودی در دل جنگل زندگی می‌کند که از زبانش پیچک‌های سبز رنگ رشد می‌کند. در حالی که مردم ده به واقعی بودن این موجود اعتقادی ندارند، اما واقعیت‌ها حکایت از چیز دیگری دارد. با ورود لنی کوچولو و خانواده‌اش به ده، ماجراها شکل تازه‌ای به خود می‌گیرد.

ریچل وایس

ریچل ویز در نسخه سینمایی لنی، نقش مادر این بچه شرور و کنجکاو را بازی می‌کند. بقیه بازیگران فیلم و کارگردان آن، به‌زودی انتخاب و معرفی می‌شوند. سازندگان فیلم اوایل ماه جولای سال جاری میلادی را به عنوان زمان شروع کار فیلمبرداری آن انتخاب کرده‌اند.

لارسن، جاسوس معترض

بری لارسن که این روزها به مدد موفقیت کلان "کاپیتان مارول" یکی از مطرح‌ترین چهره‌های روز سینماست، در یک مجموعه تلویزیونی بازی می‌کند. این درام پرتنش سیاسی را اپل تهیه می‌کند و هنوز نامی برای آن انتخاب نشده است.

ددلاین خبر داد، داستان فیلم درباره سازمان جاسوسی سیاست. در داستان مجموعه، لارسن در نقش یک مامور سیا ظاهر می‌شود که با روسای خود درگیری و زاویه پیدا می‌کند. او باید ضمن فرار برای حفظ جان خویش، به افشای مدیران و بالادستی‌هایش بپردازد. منتقدان به شباهت‌های این مجموعه با اکشن افشاگرانه "هویت بورن" مت دیمون اشاره می‌کنند.

بری لارسون

جام جم نوشت، فیلمنامه این درام بدون نام را میگن مارتین می‌نویسد. کارگردان مجموعه هنوز پیدا نشده است. تهیه‌کنندگان مجموعه با پیدا کردن کارگردان، برای اوایل فصل تابستان کلید فیلمبرداری آن را می‌زنند. اکشن ابرقهرمانانه و کمیک استریپی کاپیتان مارول، هفته اول اکران عمومی در آمریکا و دیگر کشورهای دنیا نزدیک 200میلیون دلار فروش کرد. 

وارون "باربر شماره یک" بالیوود

دیوید دهاوان، کمدی‌ساز سرشناس سینمای هند، یکی دیگر از فیلم‌های موفق دهه 90 میلادی خود را با بازی پسرش دوباره‌سازی می‌کند. این بار قرعه به نام "باربر شماره یک/ کولی نامبروان" افتاده است، تا با حال و هوایی امروزی وارد مرحله تولید شود. وارون دهاوان و سارا علی‌خان دو نقش اصلی این کمدی جوان‌پسند خانوادگی را به‌عهده دارند.

وارون دهاوان

داستان فیلم درباره ساعت‌سازی است که زمان تلاش برای ازدواج دخترش، از سوی یکی از ثروتمندان دهکده مورد تحقیر قرار می‌گیرد. او که می‌خواهد درس عبرتی به مرد ثروتمند بدهد، از یک باربر معمولی کمک می‌خواهد. باربر خودش را به عنوان یک ثروتمند جا می‌زند و این موضوع، حوادث بانمک داستان فیلم را به‌وجود می‌آورد. نسخه اصلی در سال 1995 تهیه شد و توانست فروش بالایی در جدول گیشه نمایش سینماهای هند کند. گویندا و کاریشما کاپور نقش‌های اصلی این نسخه را بازی کردند. دیوید دهاوان سال قبل هم "جودوا/ دوقلوها"ی خود را با بازی وارون دوباره‌سازی کرد. این فیلم درباره دو برادر دوقلو بود که دور از هم بزرگ شده و در بزرگسالی دوباره یکدیگر را ملاقات می‌کنند.

تاخیر در دیدار با "هلمز"

ظاهرا قرار نیست فعلا دیدار تازه‌ای بین شرلوک هلمز و تماشاگران سینما باشد. به نقل از ددلاین، کمپانی برادران وارنر که چند سالی است قرار است سومین قسمت شرلوک هلمز را تولید کند، دوباره زمان اکران عمومی آن را به عقب انداخته است. با آن که هنوز کلید فیلمبرداری این درام ماجراجویانه و دلهره‌آور زده نشده، 25 دسامبر 2020 به عنوان زمان نمایش عمومی آن اعلام شده بود.

اما حالا از داخل کمپانی خبر می‌رسد این تاریخ برای یک‌سال عقب افتاده است. به این ترتیب، دیدار تماشاگران و کارآگاه خصوصی و سمج کلاسیک سینما، باز هم به تاخیر می‌افتد. دلیل این موضوع ، تاخیری است که در زمان شروع کار فیلمبرداری رخ داده است.

sherlock-holmes

رابرت داونی جونیور و جود لا برای سومین بار نقش هلمز و دکتر واتسن را در جلوی دوربین بازی خواهند کرد.

کریس برانکاتو فیلمنامه قسمت تازه را نوشته و داستان آن، ده سال پس از پایان داستان قسمت دوم رخ می‌دهد. دومین قسمت فیلم در سال 2011 موفق به فروش جهانی 545 میلیون دلاری در آمریکا و دیگر کشورهای دنیا شد.

اولین قسمت فیلم در سال 2009 هم توانست به فروش خوب جهانی 524 میلیون دلاری دست پیدا کند. گای ریچی، کارگردان این دو فیلم بود و برای کارگردانی قسمت سوم فیلم، پشت دوربین برمی‌گردد.

بری لارسون بالیوود شرلوک هلمز ریچل وایس دیوید دهاوان مکس پورتر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین