کد خبر: 34229 A

"دامبو" در گیشه ۲۰۰ تایی شد/ فروش خوب پسر ابرقهرمان

"دامبو" در گیشه ۲۰۰ تایی شد/ فروش خوب پسر ابرقهرمان

در حالی که "دامبو" به کارگردانی تیم برتون آمار فروش خود را در سطح جهان به ۲۰۰ میلیون دلار رساند، "شزم" نیز با رقم قابل توجه ۱۵۸.۶ میلیون دلار اکرانش را آغاز کرده است.

ایران آرت: در آمریکای شمالی داستان کمیک بوکی پسر جوانی که به یک ابرقهرمان بزرگ تبدیل می‌شود، در اولین آخر هفته اکرانش ۵۳ میلیون دلار فروخت و در بازار جهانی فروشش را به ۱۵۸.۶ میلیون دلار رساند.

استودیو برادران وارنر ۹۸ میلیون دلار برای ساخت "شزم!" هزینه کرده و یکی از تأثیرگذارترین فیلم‌های ابرقهرمانی را ساخته است.

"شزم!" در سه روز در چین فروشش را به ۳۰.۹ میلیون دلار رساند، در مکزیک ۶.۲ میلیون دلار، در بریتانیا ۵.۳ میلیون و در روسیه ۵.۲ میلیون دلار فروخت.

مهر نوشت؛ در همین حال "دامبو" محصول دیزنی در مکان دوم باکس آفیس جهانی ایستاد و در دو هفته فروشش را به ۲۰۰ میلیون دلار رساند. این فیلم به کارگردانی تیم برتون در آخر هفته‌ای که گذشت ۳۹.۶ میلیون دلار دیگر فروش کرد و در مجموع در بازار بین‌المللی ۱۳۷.۵ و در بازار داخلی آمریکا ۷۶ میلیون دلار فروش کرد.

فیلم جدید "گورستان حیوانات خانگی" محصول پارامونت که بر مبنای رمانی ترسناک از استیون کینگ ساخته شده نیز کارش را با فروشی ۱۷.۳ میلیون دلاری از نمایش در ۴۶ منطقه جهان شروع کرد و در باکس آفیس داخلی آمریکا در سه روز اول نمایشش ۲۵ میلیون دلار فروخت. این فیلم که به نویسندگی جف بولر و کارگردانی کوین کولش و دنیس ویدمایرشکل گرفته و جیسون کلارک، ایمی سایمتز و جان لیسگو بازیگران آن هستند، با هزینه ۲۱ میلیون دلاری ساخته شدهاست.

در همین حال "کاپیتان آمریکا" هنوز در چارت‌های فروش حضور دارد و این هفته ۱۴.۱ میلیون دلار دیگر از نمایش در ۵۵ بازار بین‌المللی کسب کرد. این فیلم در نیمه هفته گذشته آمار فروشش را از یک میلیارد دلار عبور داد و اکنون ۱.۰۳ میلیارد دلار فروش کرده است.

"ما" محصول یونیورسال نیز با فروش ۷.۳ میلیون دلار دیگر تاکنون فروشش را به ۲۰۰ میلیون دلار در بازار جهانی رسانده است. این فیلم ۱۵۲.۴ میلیون دلار در بازار داخلی آمریکا و ۶۴.۲ میلیون دلار در بازار بین‌المللی فروش کرده است.

تیم برتون باکس آفیس دامبو برادران وارنر کاپیتان آمریکا شزم
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین